AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er så lei av å se damere bare gå med bartendere og fuck-boys mv i motsetning til meg som er manager i et stort konsulentfirma, lang utdannelse og er smart mv. Hvorfor tenner damer bare på utro sex-avhengige musikere med lavtlønnsyrke og tvilsom fortid? M26 Anonymkode: f32d3...241 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Så du kjenner alle disse mennene du beskriver, da? Og du selv er jo IKKE arrogant i det hele tatt..... Anonymkode: a34b5...718 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Oi, der kom ønskereprisen min igjen! Anonymkode: 557c4...06d 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Dette går på at mennene du ser deg forbigått av, har gode ferdigheter på flørt og å skape en kortvarig gnist. Og ofte et utseende som lett appellerer ved første øyekast? Det er akkurat som at utadvendte mennesker lettere kommer i kontakt med folk enn introverte. Det gir mange vennskap og bekjentskap, mange av disse relasjonene er mer overflatiske enn de mer få vennskapene den introverte har investert i å bygge opp. At du har mer å vise til av suksess kan bety noe ifht attraktivitet for mer seriøse forhold. Det finnes veldig mange damer som ikke flyr på byen hele tiden med nye ONS, men de er ikke like synlige som damer som flørter og ligger mest. For ONS og småflørt betyr yrkesstatus lite, der betyr karisma, fysisk attraktivitet og kontakt nesten alt. Anonymkode: 93dc6...4b8 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Er det en ting jeg ikke tenner på er det utro menn. Og menn som legger seg etter alt og alle. Skikkelig turn off. Så kan du spesifisere hvor du har din påstand fra. Fordi mine kvinnelige bekjentskaper tenner heller ikke på det du sier her, vi styrer unna Anonymkode: f4879...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det en ting jeg ikke tenner på er det utro menn. Og menn som legger seg etter alt og alle. Skikkelig turn off. Så kan du spesifisere hvor du har din påstand fra. Fordi mine kvinnelige bekjentskaper tenner heller ikke på det du sier her, vi styrer unna Anonymkode: f4879...5fc Vel, det er litt den erfaringen en god del normale menn sitter med, dessverre. Jeg ville ikke ha skrevet dette dersom jeg ikke mente det. Ts Anonymkode: f32d3...241
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Ingen tenner på utro menn. Kvinner tenner på en alfahann - en som kan flørte og vise at han er interessert i bare deg. Gjør du det, eller står du i kroken og er bitter? Anonymkode: 657e3...862 5
Anonymbruker*** Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Vet ikke jeg, men mistenker dette innlegget er skrevet bare for å provosere 😆 Som kvinne har jeg personlig har jeg aldri datet verken en manager i et stort konsultfirma eller en sexavhengig musiker i et lavtlønnet yrke. Erketypen jeg ser for meg på begge sider av skalaen høres ikke spesielt attraktiv ut for meg, dog jeg er åpen for det meste. Ingen har vært utro mot meg heller Forresten ser ikke for meg at manager for et konsultfirma er den mannen hvor det er minst sjanse for utroskap, viss man skal bedømme bare utifra yrke. Sikkert mye jobbreiser, lange dager på arbeid, tett jobbing i prosjekter, jobbarrangementer med alkohol o.l. 🤷 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg ville ikke ha skrevet dette dersom jeg ikke mente det. Anonymkode: f32d3...241 Jo, så lett å skjønne hva du driver med at det er flaut 🙈 Bedre lykke neste gang. Anonymkode: 21fc6...691 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det en ting jeg ikke tenner på er det utro menn. Og menn som legger seg etter alt og alle. Skikkelig turn off. Så kan du spesifisere hvor du har din påstand fra. Fordi mine kvinnelige bekjentskaper tenner heller ikke på det du sier her, vi styrer unna Anonymkode: f4879...5fc Ingen som tror på det uansett, beklager. Anonymkode: f32d3...241
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #11 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, det er litt den erfaringen en god del normale menn sitter med, dessverre. Jeg ville ikke ha skrevet dette dersom jeg ikke mente det. Ts Anonymkode: f32d3...241 Vel sorry. At det er bare de få enkelt tilfellene du og dine venner legger merke til. Så er dere totalt blinde for de 99% andre som ikke tenner på utro menn. Og da er det jo ikke rart om man blir singel. Anonymkode: f4879...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så lei av å se damere bare gå med bartendere og fuck-boys mv i motsetning til meg som er manager i et stort konsulentfirma, lang utdannelse og er smart mv. Hvorfor tenner damer bare på utro sex-avhengige musikere med lavtlønnsyrke og tvilsom fortid? M26 Anonymkode: f32d3...241 Første som slår meg er at en manager i et stort konsulentselskap burde forstå hvorfor du damene ikke finner deg interessant. Såpass burde du forstå, du som er både manager og har lang utdannelse. Jeg har selv en god og lang utdannelse, reist verden rundt med toppsjefer og aldri hatt problem med å få damer til sengs. Så det har ikke noe med den lange utdannelsen og tittelen. Anonymkode: d84fd...4a1 2
hudorm1 Skrevet 7. mai 2022 #13 Skrevet 7. mai 2022 Les boken "How to be a 3% man" - så skjønner du hvor du gjør feil.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Dette handler om deg, ikke om alle andre. Altså, teorien din stemmer bare i hodet ditt, og ikke i det ekte livet. Så problemet sitter i deg selv. I måten du tenker og ser verden på. Du kan endre din egen tankegang, åpne øynene dine og se realitetene, men du kan ikke endre andre mennesker. Om du bare ser kvinner som tenner på slike menn, har det noe med hva/hvor/hvem du ser på. Da må du endre blikket ditt. Da er det blikket ditt eller forståelsen (kanskje begge) du må endre på. Anonymkode: c3472...81f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #15 Skrevet 7. mai 2022 Fordi de elsker sluts som spiller rock på kvelden, som har deilig sex hele natta, tar livet lett og tar dagene som de kommer. Hvem vil ha en sutrepetter som sitter å klager på et kvinneforum? Anonymkode: 59d32...b04 3
Isambard Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen tenner på utro menn. Kvinner tenner på en alfahann - en som kan flørte og vise at han er interessert i bare deg. Gjør du det, eller står du i kroken og er bitter? Anonymkode: 657e3...862 Jeg må kverulere litt: En alfahann er per definisjon ikke en som er "interessert i bare deg.". Det vel stort sett hunder og gorillaer som opererer med "alfahanner". Det er en dominant hann som parer seg med alle hunnene. Heldigvis er det ikke sånn blant mennesker. 3
Isambard Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så lei av å se damere bare gå med bartendere og fuck-boys mv i motsetning til meg som er manager i et stort konsulentfirma, lang utdannelse og er smart mv. Hvorfor tenner damer bare på utro sex-avhengige musikere med lavtlønnsyrke og tvilsom fortid? M26 Anonymkode: f32d3...241 Teorien din om at man automatisk blir attraktiv av høy stilling er tydeligvis feil. Kvinner tenner ikke på bare en type menn. Alle typer menn får seg kjæreste. Det er egentlig mer utrolig hvem som får dame, enn hvem som ikke får det. 4
Gjest Muffin man Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): motsetning til meg som er manager i et stort konsulentfirma, lang utdannelse og er smart mv. Du må jobbe med sjarmen din: Å skryte av yrke, utdannelse og jobb er som regel veldig usjarmerende. Det samme er å dømme andre pga. deres utdannelse. Sjalusi er usjarmerende.. Så må du ta initiativ, smarten
Nymerïa Skrevet 7. mai 2022 #19 Skrevet 7. mai 2022 Jeg visste ikke at jeg tenner på utro menn. Takk for informasjonen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #20 Skrevet 7. mai 2022 å herregud jeg er så LEI disse "hvorfor tenner damer bare på [dagens oppheng] hva i helvete har bartendere gjort deg? Den ene tråden er det "damer går bare etter menn med penger" så er det "damer går etter bartendere" - som er et UTROLIG dårlig betalt yrke bare så du vet det. Javel, hva går de etter da? Kanskje damer....går etter alt mulig? Hmmmmmmmmmm. Kanskje de rett og slett går etter menn som ikke sitter på KG og sutrer. Anonymkode: 8bb34...e93 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå