AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Min lille bror hadde til nå en deltidsjobb pga han har stjålet fra kassen i en del måneder. Han ble oppsagt på dagen, kunne dermed ikke fortsette vakten sin den dagen heller. Jeg lurer på om han fortsatt får lønn ut oppsigelsestiden som er 1 mnd, selvom han ble oppsagt? Anonymkode: 7c5ca...381
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Okei nå fant jeg svaret på Google. Ingen lønn. Da kan admin slette. Anonymkode: 7c5ca...381 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei nå fant jeg svaret på Google. Ingen lønn. Da kan admin slette. Anonymkode: 7c5ca...381 Måtte du Google det? Svaret er ganske åpenbart... Anonymkode: d4ac7...3e7 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min lille bror hadde til nå en deltidsjobb pga han har stjålet fra kassen i en del måneder. Han ble oppsagt på dagen, kunne dermed ikke fortsette vakten sin den dagen heller. Jeg lurer på om han fortsatt får lønn ut oppsigelsestiden som er 1 mnd, selvom han ble oppsagt? Anonymkode: 7c5ca...381 Han skal være glad at han ikke ble anmeldt. Selv hadde jeg anmeldt på flekken om dette hadde skjedd på min arbeidsplass. Anonymkode: 9f9ca...809 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Normalen er at han blir politianmeldt, og krevd tilbake alt vedkommende har tatt fra kassen når bedriften/utsalgsstedet har regnet seg tilbake gjennom de ulike kassaoppgjørene med avvik. Selvsagt ingen lønn i oppsigelsestid, for vedkommende har ikke oppsigelsestid i en sånn situasjon. Anonymkode: 5a26e...2d4 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Dette er vel samme person som stjal grovt fra arbeidsplassen og gav varene til bekjentr Anonymkode: 53fea...b9a 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han skal være glad at han ikke ble anmeldt. Selv hadde jeg anmeldt på flekken om dette hadde skjedd på min arbeidsplass. Anonymkode: 9f9ca...809 Jeg har ikke skrevet noe om at han er eller ikke er anmeldt. Trenger ikke å gi noe opplysning til dere, stilte bare et spørsmål. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Normalen er at han blir politianmeldt, og krevd tilbake alt vedkommende har tatt fra kassen når bedriften/utsalgsstedet har regnet seg tilbake gjennom de ulike kassaoppgjørene med avvik. Selvsagt ingen lønn i oppsigelsestid, for vedkommende har ikke oppsigelsestid i en sånn situasjon. Anonymkode: 5a26e...2d4 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er vel samme person som stjal grovt fra arbeidsplassen og gav varene til bekjentr Anonymkode: 53fea...b9a Han har kun tatt penger til seg selv og brukt de på alkohol. Trenger ikke flere kommentarer da jeg fant svaret mitt på google. Anonymkode: 7c5ca...381
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke skrevet noe om at han er eller ikke er anmeldt. Trenger ikke å gi noe opplysning til dere, stilte bare et spørsmål. Han har kun tatt penger til seg selv og brukt de på alkohol. Trenger ikke flere kommentarer da jeg fant svaret mitt på google. Anonymkode: 7c5ca...381 Håper han får hjelp for alkoholproblemene Anonymkode: 77211...eec
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper han får hjelp for alkoholproblemene Anonymkode: 77211...eec Ja 🙏 Anonymkode: 7c5ca...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå