AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Noen som værsåsnill kan hjelpe meg?? Herregud da blir jeg så lykkelig! ❤❤Kom jo på at jeg ikke har skrevet en skit på konfirmasjonskortet til fadderungen min. Jeg skal sette inn pengene på konto, skriver man bare det da? Og hvordan startet man et konfirmasjonskort egentlig? Ågud nå trenger jeg hjelp! 😅❤Jeg er så dårlig på sånt!😅 Anonymkode: 6aefd...40f
Serafina. Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Gratuler med dagen og skriv litt om de tingene og egenskapene du setter pris på ved fadderbarnet ditt, noen gode minner mellom dere også kanskje. Trenger ikke være mye, to-tre setninger.
Gjest Hottentått Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Kjære... Idag er den store dagen her, hvor du er konfirmant. Du er en flott jente/gutt med så mange gode kvaliteter:......... Skriv nederst eller noe at du har vippset **** kr på konto. Så har de oversikt ☺️ det syns jeg var veldig kjekt i bryllupet hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noen som værsåsnill kan hjelpe meg?? Herregud da blir jeg så lykkelig! ❤❤Kom jo på at jeg ikke har skrevet en skit på konfirmasjonskortet til fadderungen min. Jeg skal sette inn pengene på konto, skriver man bare det da? Og hvordan startet man et konfirmasjonskort egentlig? Ågud nå trenger jeg hjelp! 😅❤Jeg er så dårlig på sånt!😅 Anonymkode: 6aefd...40f Det går så fint. Har du vært mye sammen med fadderbarnet i oppveksten? Skriv da hvor heldig du er som har fulgt hen , opplevd sammen, at du ønsker alt godt i fremtiden med mange opplevelser. At hen må fortsette å være seg sjøl og gå sine egne veier? noe sånt.... :) Anonymkode: ac362...d62 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Google «dikt til konfirmant». Anonymkode: 43c97...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå