Gå til innhold

Pga mine negative tanker og angst avviser jeg menn... Angrer sånn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med angst og negative tanker om meg selv, og ofte ligger jeg og gråter og tenker på de fine mennene jeg måtte avvise pga jeg har dårlig selvtillit og tenker så dårlig om meg selv. Ikke minst at jeg har angst og ikke er så flink å samtale... 

Tenk om jeg aldri får møte en mann igjen? Jeg har blitt 40 og sliter veldig med dette. 

Anonymkode: c5a48...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er man ikke klar så er man ikke klar, tenker jeg, Du kan ikke si de rette tingene om du ikke er klar for det. 

Anonymkode: e832b...793

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sliter med angst og negative tanker om meg selv, og ofte ligger jeg og gråter og tenker på de fine mennene jeg måtte avvise pga jeg har dårlig selvtillit og tenker så dårlig om meg selv. Ikke minst at jeg har angst og ikke er så flink å samtale... 

Tenk om jeg aldri får møte en mann igjen? Jeg har blitt 40 og sliter veldig med dette. 

Anonymkode: c5a48...1d2

Dette hører ut som sosialt unnvikende personlighetsforstyrrelse. Får du noen form for terapi eller hjelp mot den sosiale angsten og lave selvtilliten din? Anbefaler samtaler med lav terskel tilbudet i kommunene om du ikke er syk nok for DPS eller har råd til privat psykolog/psykiater.

Anonymkode: 4170b...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...