Gå til innhold

Gå opp i vekt Vs gå ned i vekt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ofte sånn at de som får til å gå ned i vekt legger ut skryteinnlegg om hvor hardt man har jobbet, og det syntes jeg er vel fortjent og veldig bra 😁 heier på dere 💖

Men så har man oss som sliter med å gå opp i vekt og alltid vært spinkel. 

Er det sånn at det er innafor å skryte at man legger på seg mange kilo, eller er det litt tabu?  Har liksom ikke sett noe særlig til akkurat det temaet 😅 men tenker det er like viktig😊 

Noen innspill her? :)

Anonymkode: 719ab...c79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg at alle slike innlegg som fisker etter komplimenter for kroppen sin er litt pinlige, men synes ikke at det du vil gjøre er noe verre enn det de som slanker seg gjør.

Anonymkode: ab08c...0d7

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Personlig synes jeg at alle slike innlegg som fisker etter komplimenter for kroppen sin er litt pinlige, men synes ikke at det du vil gjøre er noe verre enn det de som slanker seg gjør.

Hehe ja jeg er selv ikke en typ person som gjør sånn, men har ikke imot at noen gjør det 😊

Ble egentlig bare nysgjerrig på hvordan andre ser på det på den måten. 😁

Ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er jo ofte sånn at de som får til å gå ned i vekt legger ut skryteinnlegg om hvor hardt man har jobbet, og det syntes jeg er vel fortjent og veldig bra 😁 heier på dere 💖

Er det sånn at det er innafor å skryte at man legger på seg mange kilo, eller er det litt tabu?  Har liksom ikke sett noe særlig til akkurat det temaet 😅 men tenker det er like viktig😊 

Fullt lov å skryte av det og :) 

Viktigste er at man er fornøyd og komfortabel i egen kropp :) 

Jeg har både vært undervektig og overvektig. Selv har jeg aldri hatt noe behov for å skryte eller være stolt av å verken ha gått ned i vekt eller opp i vekt. Personlig har jeg aldri forstått behovet etter å dele trivselsvekt og kropp på sosiale medier.

Men, sier ikke at det er noe galt med det. Er man stolt av å ha oppnådd en endring, så skal ingen ta fra deg det.

Så har du lyst skryte av at du har gått opp så synes jeg du skal gjøre det :) Ingenting som er bedre enn å være stolt av egen kropp ;) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fullt lov å skryte over å ha lagt på seg. Man skal være stolt over å klare noe man har satt som mål enten det er å gå ned eller opp. Det er sunt å være glad på egne vegne når man får til ❤️

Anonymkode: 773cc...23c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes det er veldig motiverende jeg da, når andre klarer å får til et mål. Det ligger ofte mye hardt arbeid bak å endre spisemønster, trene etc. 

Anonymkode: 96fd1...ca1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har noen venninner som sliter med å legge på seg. Når den ene endelig har gått fra 45 kg til 55 kg så får den skryt. 

Anonymkode: 335db...6d0

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...