Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte meg en sånn Braun Silk-Expert 5 i januar, men etter å ha brukt den noen ganger merket jeg at jeg fikk tørr hud på leggene, og når jeg testet den under armene fikk jeg åpne sår som ser ut som brannsår, et godt over en mnd siden jeg brukte den sist men har fremdeles store mørke skorper under begge armene, vondt gjør det og! Måtte skifte til en mildere deo siden den jeg brukte svei sånn. Testet den på armene og, det har jeg tørre partier og røde utslett enda. Flere som har opplevd dette? Begynner nesten å vurdere å gå til legen å teste meg for hudkreft 😱

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen respons? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme apparatet men aldri vært borti brannsår. Jeg bruker også Max styrke overalt nå, og det kan være litt ømt i 2 min også går det over.

Det står spesifikt at du skal være forsiktig med kremer, stramme klær og unngå sola dagene etter blitzing, men det har du kanskje gjort? 

Vet det var tilfeller hvor folk fortalte om lignende problemer ved bruk av et billigere apparat, men aldri hørt om det med Braun..

Anonymkode: 01667...936

• Nyttig 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har samme apparatet men aldri vært borti brannsår. Jeg bruker også Max styrke overalt nå, og det kan være litt ømt i 2 min også går det over.

Det står spesifikt at du skal være forsiktig med kremer, stramme klær og unngå sola dagene etter blitzing, men det har du kanskje gjort? 

Vet det var tilfeller hvor folk fortalte om lignende problemer ved bruk av et billigere apparat, men aldri hørt om det med Braun..

Anonymkode: 01667...936

Ja har prøvd alle rådene, ventet lenge før jeg kledde på meg og hadde ikke stramme klær, bruker sjelden annet enn behagelige klær egentlig. Men det kom ganske umiddelbart etter jeg hadde brukt det og, trodde først jeg reagerte på deoen min, men siden jeg fikk samme på armene så skjønte jeg at det var ipl behandlingen, har store skorper under armene og kan ikke barbere meg siden jeg er full i sår.

Rett og slett veldig skuffet over Braun her, leste litt om det før jeg kjøpte det og fikk veldig troen, men den gang ei. Er alltid uheldig jeg 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...