Gå til innhold

Kjæresten min har endret seg seksuelt siste måneden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Normalt sliter han veldig med å ikke komme fort, men siste tiden han ikke noe problem med dette. Før om jeg eksempel hadde mensen pleide han å komme av runking eller BJ, men nå kommer han ikke med mindre det er samleie. Han jobber offshore og føler han endre seg etter han kom hjem fra sist tur. Er dette noe man bør tenke som faresignal,

Anonymkode: 5d1f5...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han begynt på noen nye medisiner? Dette kan ofte være bivirkning av diverse medisiner evt narkotika. Spesielt anti depressiva har denne effekten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Normalt sliter han veldig med å ikke komme fort, men siste tiden han ikke noe problem med dette. Før om jeg eksempel hadde mensen pleide han å komme av runking eller BJ, men nå kommer han ikke med mindre det er samleie. Han jobber offshore og føler han endre seg etter han kom hjem fra sist tur. Er dette noe man bør tenke som faresignal,

Anonymkode: 5d1f5...4ea

Du bør finne ut av det

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han er mer sliten og derfor bruker lenger tid? Offshore-turnusen er hard og kan sikkert ta på innimellom. 

Anonymkode: 2867b...10e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samm, og da viste det seg dessverre at kjæresten hadde et forhold på siden😢 Håper det ikke er tilfelle for deg!

Anonymkode: 02920...88f

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg opplevde det samm, og da viste det seg dessverre at kjæresten hadde et forhold på siden😢 Håper det ikke er tilfelle for deg!

Anonymkode: 02920...88f

Jobbet han også på plattform?   

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som poengterer det åpenbare her? Han er ikke så tent på deg lengre. 

Anonymkode: a2e5d...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...