Gå til innhold

Eldre dame som kanskje flørter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nabo, en dame på 52. Hun maser på meg en del, spør om jeg kan hjelpe henne med hjulskift, om jeg kan bytte lyspære på bilen, spør hvor ofte den må vaskes, om jeg kan fikse sykkelkjedet hennes osv. Jeg har aldri tenkt noe over det men det siste året så smiler hun litt ekstra til meg, hun er helt oppå meg når vi snakker sammen altså hun er veldig nærme og tar meg på armen osv.

Jeg er halve hennes alder og hun ser bra ut. Men jeg vet ikke om jeg misforstår. Det er en rar situasjon og det er ubehagelig. Hva kan jeg si til henne? Det virker som hun flørter og hvis hun gjør det så er jeg med, men jeg er usikker.

Anonymkode: 63be9...208

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun vil at du joiner henne og mannen i bi mmf trekant?

Anonymkode: 55ede...157

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske effektivt å spørre: "flørter du med meg?". Hvis hun svarer nei, så sier du: "det var synd". Hvis det er noe der, så har du brutt isen, og det kan bli en samtale av det. 

Anonymkode: db8ef...371

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eldre🤣🤣

Anonymkode: 5a01f...a67

Gjest Geitis
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ganske effektivt å spørre: "flørter du med meg?". Hvis hun svarer nei, så sier du: "det var synd". Hvis det er noe der, så har du brutt isen, og det kan bli en samtale av det. 

Anonymkode: db8ef...371

Så enkelt, så genialt! 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å kall kvinner i 40- og 50-årene eldre 😂😂

Anonymkode: 9e54b...a68

• Liker 1
Skrevet

Hva er din alder da?

Uansett hadde jeg besvart hennes flørting for det er åpenbart det hun driver med. Hun har lyst på deg, så deilig da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sier jo bare at hun er eldre enn han. Hvilket jo er korrekt hvis han er halvparten så gammel. Så ingenting galt i det. 

Anonymkode: 81ba0...2fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er dobbelt av hans alder; selvfølgelig er hun eldre i hans øyne!

TS: hun utnytter deg veldig mye! Blir du ikke sliten av å hele tiden gjøre ting for henne? Hun burde klare disse tingene selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har en nabo, en dame på 52. Hun maser på meg en del, spør om jeg kan hjelpe henne med hjulskift, om jeg kan bytte lyspære på bilen, spør hvor ofte den må vaskes, om jeg kan fikse sykkelkjedet hennes osv. Jeg har aldri tenkt noe over det men det siste året så smiler hun litt ekstra til meg, hun er helt oppå meg når vi snakker sammen altså hun er veldig nærme og tar meg på armen osv.

Jeg er halve hennes alder og hun ser bra ut. Men jeg vet ikke om jeg misforstår. Det er en rar situasjon og det er ubehagelig. Hva kan jeg si til henne? Det virker som hun flørter og hvis hun gjør det så er jeg med, men jeg er usikker.

Anonymkode: 63be9...208

Hvis hun tar lit på deg og du har lyst på henne så ta lit på henne å og se responsen. Ta henne lit på skuldra først og lenger ned om det føles rett. kanskje helt ned på rompa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...