Gå til innhold

Sikkert dumt spørsmål ang avføring.men viktig for meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt uvanlig spørsmål,noen la merke til noe tidligere når jeg var på do .

Avføringen min var smal dvs tynn i diameter, har lest at det kan være tegn på noe farlig som blokkerer i tarmen,og ble selvfølgelig redd.

Altså hun første del av bæsjen som var veldig  smal,så ble den tykkere.

Konsistensen var ikke hard og ikke bløt.

Noen her inne som har opplevd smal avføring ,sikkert dumt spørsmål for noen,men for meg er det viktig😊

Anonymkode: de0ec...ba4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har IBS og vet ikke hva tykk avføring er omtrent. Så lenge du ikke har noen smerter, unormal farge eller opplever det vanskelig å gå på do så går nok det veldig fint med lytt tynnere avføring en gang i blant. 

Anonymkode: bb497...685

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har IBS og vet ikke hva tykk avføring er omtrent. Så lenge du ikke har noen smerter, unormal farge eller opplever det vanskelig å gå på do så går nok det veldig fint med lytt tynnere avføring en gang i blant. 

Anonymkode: bb497...685

Kan det være at hvis avføringen var hardere/fastere så ville den komt tykkere ut.så lenge den var myk så blir det jo ikke så press i åpningen der😃

AnonymBruker
Skrevet

Dersom avføringen er tynnere enn vanlig i en uke eller to ville jeg gått til legen, men dette er noe jeg også merker av og til selv om jeg vanligvis har en tykkelse på 2-3 cm på avføringen.

Anonymkode: f3efb...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Litt variasjon er forhåpentligvis normalt, jeg kan selv legge tynnewiener pølser den ene dagen for så å nesten blokkere røret med en falukorv noen dager senere. Som nevnt over her - er det slik over tid bør nok en lege få vurdere saken.

Anonymkode: e402e...a17

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor I diameter er bæsjen deres?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan gi et svar?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor stor I diameter er bæsjen deres?

Aldri målt bæsjen min 

Anonymkode: d6914...5b1

Skrevet

Hvis du er bekymret, syns jeg du bør gå til legen. Har du andre symptomer, f.eks trøtthet eller hovne lymfeknuter? Nattesvette? Kreft i familien? Gå til legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...