Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har begynt å bruke epilator, gjort det ca 1 gang i uken i 1 mnd nå. Men jeg får sånne røde prikker på leggene og ser alle steder at folk skriver at det forsvinner dagen etter eller etter veldig kort tid. Men hos meg så er de der fortsatt og har enda ikke forsvunnet etter første gang jeg tok det for ca 1 mnd siden.. er det en grunn til dette? Er det mulig å få det bort?

Anonymkode: 715b0...a36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror bare noen menneskers hud reagerer med å nuppe seg av epilering, barbering, voksing og slikt som lager små skader i den øverste huden. 

Anonymkode: 5bad0...829

• Liker 1
Skrevet

Dette skjedde med meg også, begynte å blø når jeg brukte epilator og såg ikke ut etterpå, røde store prikker over hele leggen, vondt var det og! Den ble lagt i en skuff og aldri tatt frem igjen. Mye styr å barbere men bedre det enn å se ut som en ribbet høne. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei! Jeg har begynt å bruke epilator, gjort det ca 1 gang i uken i 1 mnd nå. Men jeg får sånne røde prikker på leggene og ser alle steder at folk skriver at det forsvinner dagen etter eller etter veldig kort tid. Men hos meg så er de der fortsatt og har enda ikke forsvunnet etter første gang jeg tok det for ca 1 mnd siden.. er det en grunn til dette? Er det mulig å få det bort?

Husk å peele huden med jevne mellomrom.

Gjerne før du epilerer.

Jeg har ikke brukt epilator på iallfall 1 år,pga inngrodde hår..

Barberer istedenfor, skrubber/peeler huden før barbering,og får ALDRI inngrodde hår/nupper lenger !

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (1 time siden):

Husk å peele huden med jevne mellomrom.

Gjerne før du epilerer.

Jeg har ikke brukt epilator på iallfall 1 år,pga inngrodde hår..

Barberer istedenfor, skrubber/peeler huden før barbering,og får ALDRI inngrodde hår/nupper lenger !

Ja det jeg lurer på om jeg også skal gjøre.. er egt ikke verdt å epilere og ser jo at inngrodde hår begynner å komme selvom jeg skrubber jevnlig.. så høvelen må nok komme tilbake 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det krever litt jobb med epilering syns jeg, jeg bruker peeling, kremer og anitbac for å holde bena pene, og det tok vel et godt år før det ble mer vedlikehold enn faktisk jobb med dette.

Anonymkode: 76932...86c

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja det jeg lurer på om jeg også skal gjøre.. er egt ikke verdt å epilere og ser jo at inngrodde hår begynner å komme selvom jeg skrubber jevnlig.. så høvelen må nok komme tilbake 

Ja,jeg syns IKKE det er verdt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...