AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Da vi hadde sex i går sa han plutselig "du er så digg Julie".. Jeg heter jo ikke Julie.. Han mener at han bare sa feil og jeg ikke måtte tenke på det.. Er dette et rødt flagg? 😮 Anonymkode: 13c11...613
FunnyBoy123 Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Han knuller nok en som heter Julie dessverre.. Klassiker dette her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Hvor lenge har dere vært ilag? Min mann kalte meg navnet på sin ekskone en gang. No big deal!! Anonymkode: d23c7...431 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Har han en ex som heter Julie? Anonymkode: 1af55...36a
Mymlen Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Jeg kalte min nåværende kjæreste for eksen sitt navn under sex. Uhell, og hadde ingen betydning, men det er ikke noe gøy for noen av oss at det skjedde. Jeg ble mest brydd av det, og dyttet han bort og sa unnskyld og at det overhodet ikke var meningen og at jeg selvfølgelig ikke tenker på eksen min under sex. Jeg hadde tekstet med eksen litt før vi hadde sex (om noe helt casual), noe som jeg tror er grunnen til at det skjedde. Moren min kaller også kjæresten min for eksen sitt navn når hun skal snakke med han, det er jo en vanesak. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Dette skjedde meg også. Under sex sa han "jeg elsker deg, Kristin!"...Jippi, jeg heter da virkelig ikke Kristin. Men han hadde vært gift med en annen dame i 20 år, og det var vel det han var vant med å si, også glapp det for han. Jeg aksepterte det og forsto det, og det har ikke skjedd igjen, han ble utrolig lei seg. Jeg fikk meg en støkk, likte det ikke, men forstår faktisk at slikt kan skje. Jeg ville, hvis jeg var deg, tenkt meg om. Har han hatt et langvarig forhold til Julie? er du og han ferske sammen? Hvis dere har vært sammen over tid og han plutselig sier et annet navn, da ville jeg blitt veldig skeptisk og tenkt utroskap eller at han begjærer en han jobber med eller en venn av dere e.l. Ville absolutt kommet til bunns i det. Men har han vært i et forhold med Julie tidligere, så er det altså ikke såå rart. Lykke til Anonymkode: 49240...1c6 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Omg fullstendig dealbreaker. Hadde ikke godtatt det. Under sex og eksen kommer opp. Huff! Anonymkode: 6fdb2...ddd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Rødt flagg!!?? Ærlig talt, med så mange partnere vi har i dag er det ikke uvanlig at det stokker seg litt med navnene. Få han til å si "du" heretter, så unngår dere flere misforståelser. Anonymkode: dcd5e...921 3
911 Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 Hvor vanlig er det å bruke navnet til den man har sex med? Vi bruker alltid "du" og "deg". Da er problemet løst. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Har klart å si det i et forhold. Ble super lei meg, for det var rett og slett en glipp. Jeg var superferdig med eksen også, så det var bare ergerlig. Tror min daværende kjæreste tok det greit.. men opplever man slikt så håper jeg du kan se at uhell skjer, uten noe dypere mening eller bakgrunn enn det Anonymkode: af0ae...c74 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 Kaller ungene feil navn her, mine og dine, de bare ler av det. Har også kalt samboer eksens navn mange ganger, men sønnen hans heter det samme så heldigvis ikke alltid han skjønner det 🤣 Anonymkode: 4fca0...45e
Flintis Skrevet 8. mai 2022 #12 Skrevet 8. mai 2022 Jeg synes det ikke er noen grunn til panikk egentlig, men for en anledning til rollespill😉
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #13 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kaller ungene feil navn her, mine og dine, de bare ler av det. Har også kalt samboer eksens navn mange ganger, men sønnen hans heter det samme så heldigvis ikke alltid han skjønner det 🤣 Anonymkode: 4fca0...45e Mens dere har sex? Anonymkode: 38c8a...ef4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mens dere har sex? Anonymkode: 38c8a...ef4 Nei. Ikke sex nei, takk gud. Bare i hverdagen. Anonymkode: 4fca0...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå