Vintermåne Skrevet 6. mai 2022 #1 Del Skrevet 6. mai 2022 Har begynt å se denne nå (sikkert veldig treig🙈) men herregud- så spennende!!! synes den virker utrolig bra andre som har sett den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Del Skrevet 6. mai 2022 Ja!! Jeg likte serien.. Anonymkode: a8eee...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 6. mai 2022 #3 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg syns den var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. mai 2022 #4 Del Skrevet 6. mai 2022 Oooofff. Så den siden alle skrøyt sånn av den. Snooozefest2000 - spør du meg. Jeg så den vel rett etter å ha sett Tehran (som var en serie som faktisk var spennende), så det har jo kanskje litt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mai 2022 …… jeg har akkurat sett at F fikk henter ut Pervin 😭😭😭 så uendelig trist!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2022 Ååååå - og nå kom slutten 😭😭 visste ikke det var siste episode 😨 det må jo komme en sesong 2??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå