cosmopolitan-mum Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Mannen min har tidligere vært kriminell og skryter av det. Nå har sønnen min flere ganger brutt loven og mannen min synes det bare er morsomt. Jeg har prøvd å snakke med mannen min og sønnen min, men jeg når ikke frem. Hvordan kan jeg sette grenser når mannen min ler av meg?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Hvilken lov har han brutt? Anonymkode: a024b...ab0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Han har ikke brutt noen lover. Dette er samme fyren som troller daglig, ulfmartin og den andre brukeren han har. Det er bare en som føler at han må trolle om voldtekt, slåing, etc. Anonymkode: bd4e8...520 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke brutt noen lover. Dette er samme fyren som troller daglig, ulfmartin og den andre brukeren han har. Det er bare en som føler at han må trolle om voldtekt, slåing, etc. Anonymkode: bd4e8...520 føler du deg veldig "tøff" nå, hver gang du får muligheten til å sutre og klage om "troll" hele tiden? Anonymkode: b53f8...3b8
Gjest rabrabara Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): føler du deg veldig "tøff" nå, hver gang du får muligheten til å sutre og klage om "troll" hele tiden? Anonymkode: b53f8...3b8 Haha, tøff?!? Det kryr av åpenbare trolletråder her inne. Hvis du velger å svelge alt rått er det deg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå