Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Etter jeg ble gravid og det kom et barn i bildet ble han voldelig. Han vil flytte ut og jeg er redd for å etterlate sønnen min til han 50% av tiden. Han har store aggresjonsproblemer som hele hans nære familie bekrefter at han har, men de beskytter han samtidig.  Jeg lever mitt verste mareritt.  Hva burde jeg gjøre? Noen som har stått i det samme og vant omsorg for barnet? Hvordan? Jeg ser at han mister kontrollen når han blir sint. Jeg har stort sett tatt meg av sønnen vår så langt. Samboer brøler til han når han er lenge sammen med han. Barnet blir livredd. Jeg er helt fortvilet.  Råd, tips. Min mor trygler meg om å gå på familievernkontoret.  Samboer har sagt han skal ødelegge livet mitt hvis jeg prøver å få full omsorg. Og ja, han var snill og god i tre år før vi fikk barn. 

Anonymkode: 2cf01...ad6

Kontakt krisesenter. De hjelper deg videre med kontakt av barnevern osv. Dette kommer til å eskalere den dagen du går. Derfor krisesenter så du er trygg. Kom de vekk no.

Anonymkode: 6f9d5...72f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En varslet katastrofe.

Anonymkode: f37dd...0b6

Skrevet
Energidronning skrev (11 timer siden):

Ja, men kun om barnet er også til stede (hører, ser...). 

Ja? Er du en trollebruker som prøver legge opp til tullete provokasjoner eller? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...