AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er en godt voksen kvinne som har født flere barn og har en kropp som bærer preg av dårlig vedlikehold for å si det slik. Jeg har egentlig funnet meg i at jeg aldri skulle være seksuell aktiv med noen igjen, men møtte en yngre mann på en fest hos en bekjent for en stund siden som har vist enorm interesse for meg. Han er langt over mitt nivå og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal være rundt han. Men til treningen og spenningen er der uten tvil. Vi har møttes noen ganger og vært nært sex flere ganger, men min dårlige selvtillit legger en stopper for det og jeg klarer ikke å slippe meg løs. Jeg er rett og slett redd han skal syns jeg er stygg og slapp uten klær. Vil noen kvinner dele sin erfaring med yngre menn? Er det helt tullete av meg å tenke slik eller bør jeg rett og slett styre unna? Jeg skjønner aldeles ikke hva han anser som tiltrekkende med meg, men noe er det visst. Anonymkode: c3b6d...a46 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Hva har dette med alder på han å gjøre? Du sliter tidligvis med usikkerhet. Det finnes mange damer som er feite som faen og klarer å være glad i seg selv og føle seg sexy. Dette handler og å elske seg selv og live i nuet. Denne karen viser tidligvis interesse og han har sikkert avkledd deg i fantasiene sine - og vet nesten sikkert hvordan du ser ut naken uten, alle små detaljer seff. Elsk deg selv og hopp i det ❤️ Anonymkode: 42e5d...796 4
Blåjojo Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Er ikke alle menn som bare liker fotomodeller, vet du. Så om han viser interesse er mitt tips å bare hoppe i det😊 Han vet jo hvordan du ser ut og hvordan kroppen din er. Så sier som vedkommende over her: elsk deg selv og lev i nuet☺️Det er nemlig skikkelig digg og oppleve å føle seg attraktiv igjen selv om man er godt voksen og dårlig vedlikeholdt😃 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 De aller fleste kvinnene med dårlig selvtillit er i 20-årene. Nyt livet! Anonymkode: d084c...28b 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en godt voksen kvinne som har født flere barn og har en kropp som bærer preg av dårlig vedlikehold for å si det slik. Jeg har egentlig funnet meg i at jeg aldri skulle være seksuell aktiv med noen igjen, men møtte en yngre mann på en fest hos en bekjent for en stund siden som har vist enorm interesse for meg. Han er langt over mitt nivå og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal være rundt han. Men til treningen og spenningen er der uten tvil. Vi har møttes noen ganger og vært nært sex flere ganger, men min dårlige selvtillit legger en stopper for det og jeg klarer ikke å slippe meg løs. Jeg er rett og slett redd han skal syns jeg er stygg og slapp uten klær. Vil noen kvinner dele sin erfaring med yngre menn? Er det helt tullete av meg å tenke slik eller bør jeg rett og slett styre unna? Jeg skjønner aldeles ikke hva han anser som tiltrekkende med meg, men noe er det visst. Anonymkode: c3b6d...a46 kjenner meg igjen i følelsen, selv fant jeg meg en som er fem år yngre som ikke har barn- jeg har født tre, og følte nok litt på det i begynnelsen. Han er i motsetning til meg, veldig godt trent. Men jeg var ikke såå usikker at jeg var i tvil om å hoppe til sengs med han; jeg er litt mer typen «åkei, det her er det jeg har å by på og liker han det ikke så får det bare være»- det var verdt risikoen. Da hadde jeg i hvert fall gitt det et ærlig forsøk tenkte jeg:) I dag er vi et par❤️ Anonymkode: d4eb9...467 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er sammen med en flott dame som har født 4 barn. Hun er 50, jeg er 40. Så klart ser man at kroppen har født 4 barn, og synes jeg er vakkert. Det er mennesket, ikke kroppen jeg forelsket meg i.. Anonymkode: d58f5...e82 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Yngre menn seksuelt er magisk opplevelse. Det er bare så vanvittig sexy med stram kropp, god stamina og ung energi. Anonymkode: 6f055...990 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Jeg er 39 og typen er 29. Jeg har født to barn, og er ikke like fit som da jeg var 20. Kjæresten min er godt trent og veldig kjekk. Jeg kan kjenne på det innimellom, men han forguder meg og synes jeg er verdens vakreste. Vi har vært sammen i 3 år nå, og har fortsatt helt magisk sex Anonymkode: 7a1c7...206 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 20.24): Jeg er en godt voksen kvinne som har født flere barn og har en kropp som bærer preg av dårlig vedlikehold for å si det slik. Jeg har egentlig funnet meg i at jeg aldri skulle være seksuell aktiv med noen igjen, men møtte en yngre mann på en fest hos en bekjent for en stund siden som har vist enorm interesse for meg. Han er langt over mitt nivå og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal være rundt han. Men til treningen og spenningen er der uten tvil. Vi har møttes noen ganger og vært nært sex flere ganger, men min dårlige selvtillit legger en stopper for det og jeg klarer ikke å slippe meg løs. Jeg er rett og slett redd han skal syns jeg er stygg og slapp uten klær. Vil noen kvinner dele sin erfaring med yngre menn? Er det helt tullete av meg å tenke slik eller bør jeg rett og slett styre unna? Jeg skjønner aldeles ikke hva han anser som tiltrekkende med meg, men noe er det visst. Anonymkode: c3b6d...a46 Liker at kvinner kaller eldre menn som er med unge damer for gris men når damene gjør det så er det greit. Like mye gris du. Anonymkode: 22e94...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå