AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Kan jo nevne i fleng, men vil gjerne høre hva du syntes er best å gjøre alene. Men et par ting: Jeg vil helst handle klær alene. Å se på klær sammen med en eller flere andre vil jeg nok ikke holde ut. Gå tur alene. Gå hvor jeg vil og la tankene flyte uten å måtte snakke. Du da? Anonymkode: aff0a...ca7 1
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Hvis jeg ikke sitter på, så liker jeg best å kjøre bil alene. Ellers er det i grunnen ikke når jeg gjør ting jeg liker best å være alene, men når jeg skal slappe av å gjøre ingen ting.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Være på tur alene med naturen Bare reise innover Høre på musikk Se på youtube Anonymkode: e3596...4e3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Hvis jeg ikke sitter på, så liker jeg best å kjøre bil alene. Ellers er det i grunnen ikke når jeg gjør ting jeg liker best å være alene, men når jeg skal slappe av å gjøre ingen ting. Enig med denne her. Liker godt å finne på noko artig med andre, men etter nokre timar så er det deeeeilig å vera med bare seg sjølv og slappe fullstendig av. Anonymkode: 5be00...ff8 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Gå på tur alene ja se på klær alene ja sitte på bussen alene sove alene spise mat alene Anonymkode: 8a10c...e75 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå på tur alene ja se på klær alene ja sitte på bussen alene sove alene spise mat alene Anonymkode: 8a10c...e75 Sove alene er det beste! Anonymkode: e3596...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Jobbe fra hjemmekontor Anonymkode: c0cb7...f2b
Merlin Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (24 minutter siden): Hvis jeg ikke sitter på, så liker jeg best å kjøre bil alene. Ellers er det i grunnen ikke når jeg gjør ting jeg liker best å være alene, men når jeg skal slappe av å gjøre ingen ting. Computer says no. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Kjøre bil, bruke kollektiv transport og sove er det jeg kan komme på som jeg nesten alltid helst ville valgt å gjøre alene. Jeg liker godt både å gå tur i naturen og å sitte på kafé alene, men det kan jeg også foretrekke å gjøre sammen med noen. Anonymkode: c6250...3fd
Nesly Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Kjøpe klær Gå tur Onanere Høre på sær musikk Spise sjokolade Ligge i badekaret Scrolle på mobilen speile meg Sove 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Shoppe alene er best. Jobbe i hagen bare sitte alene i huset og kjenne på at det er bare meg oh hunden er gull etter at jeg fikk barn. Anonymkode: ef879...7b7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Folk syns jeg er rar når jeg sier det, men jeg elsker å sitte på buss alene, gjerne i over en time, bare dra til en plass jeg ikke drar til ofte, helt tilfeldig, gå rundt litt, og så dra hjem. Ellers liker jeg å se filmer alene. Andre folk skal absolutt snakke og styre, jeg liker å følge med på filmen. Anonymkode: eb800...481 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan jo nevne i fleng, men vil gjerne høre hva du syntes er best å gjøre alene. Men et par ting: Jeg vil helst handle klær alene. Å se på klær sammen med en eller flere andre vil jeg nok ikke holde ut. Gå tur alene. Gå hvor jeg vil og la tankene flyte uten å måtte snakke. Du da? Anonymkode: aff0a...ca7 Shoppe og det aller helst på nett. Og sitte lengre turer på buss eller tog fordi jeg liker å høre musikk/tenke alene. Anonymkode: 98534...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk syns jeg er rar når jeg sier det, men jeg elsker å sitte på buss alene, gjerne i over en time, bare dra til en plass jeg ikke drar til ofte, helt tilfeldig, gå rundt litt, og så dra hjem. Ellers liker jeg å se filmer alene. Andre folk skal absolutt snakke og styre, jeg liker å følge med på filmen. Anonymkode: eb800...481 Ja nytter ikke å følge med på noe på tv når en sitter og skravler og kommenterer alt! Anonymkode: 98534...5a9 1
-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 Tja det meste, som nå. Sitter og leser på kg mens resten av huset sover😊 Ellers liker jeg lese, stelle med plantene mine, ta fotbad, gå tur, høre på podcast osv osv😊 Det meste kan gjøres alene og i motsetning til mange jeg kjenner kjeder jeg meg aldri 😊 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå