AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Om du har 100+, ser du på deg selv som selvopptatt? En "high maintenance" person? Lurer fordi jeg har datet en del jenter de siste årene, og en gjenganger er at alle de som har Instagram der de prøver å se så perfekte ut hele tiden er ufattelig selvopptatte. Legger du kun ut bilder der du ser virkelig bra ut? Kanskje med et vinglass? Anonymkode: 0a537...40a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Knapt noen. Men ser at de som bare har selfies får utrolig mange følgere og likes, så folk liker tydeligvis å se selvopptatte folk på Instagram. Anonymkode: e8530...dd6 3 1
daemi Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 0 selfier. Jeg har ett bilde på Instagram og det er av en halvspist Grandiosa som jeg sendte inn til NRK som "17. mai frokost" for noen år siden. Jeg var fyllesyk som fy og folk sendte bilder av så fine frokoster så tenkte jeg kunne sende inn noe annerledes. Jeg lo godt når det ble vist på TV. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Av de ca 600 bildene jeg har lagt ut på Instagram er mellom 15 og 20 selfies. Nei, jeg er ikke selvopptatt, men ja, de bildene jeg deler av meg selv skal i alle fall se litt ok ut. Jeg deler av prinsipp ikke bilder med alkohol. Det er kleint. Anonymkode: eaa5a...d7e
Lill3My Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Måtte inn i appen å sjekke. Scroller et godt stykke ned - til ca 8-9 med tilbake og fant faktisk ikke ett eneste. Så våger å påstå at av mine nesten 4000 (!) innlegg er færre enn 5% en selfie deler dog en del treningsfilmer, men det er i fbm med jobb som PT og handler i liten grad om meg
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Ingen. Er ikke noe pen. Har 15k følgere på Instagram likevel Anonymkode: b0772...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå