AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er redd for å bli analysert. Anonymkode: 03731...6e8
Mamajune11 Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er redd for å bli analysert. Anonymkode: 03731...6e8 Ja. Gratis psykolog nært på meg og familie, ja takk.
Mamajune11 Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er redd for å bli analysert. Anonymkode: 03731...6e8 Hvorfor er du redd for å bli analysert?
Silva Pluvialis Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Mamajune11 skrev (Akkurat nå): Ja. Gratis psykolog nært på meg og familie, ja takk. Man skal ikke bruke venner og familie som psykolog da. De er ikke på jobb på fritiden. 3
Mamajune11 Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Man skal ikke bruke venner og familie som psykolog da. De er ikke på jobb på fritiden. Venner og familie er ikke det samme som date/kjæreste. Tviler på han ikke hadde analysert litt her og der av natur.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Allerede prøvd. To stykker. Jeg regner med at jeg tiltrekker meg dem fordi de anser meg som et interessant tilfelle. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Man skal ikke bruke venner og familie som psykolog da. De er ikke på jobb på fritiden. Nemlig. Det er også vanskelig for en psykolog å skulle være profesjonell og objektiv i en slik situasjon. De setter nok like lite pris på det som leger som får spørsmål om fotsopp og underlivsplager av nære, samme med rørleggeren som må fikse andre sine rør på fritiden. Anonymkode: d950e...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er redd for å bli analysert. Anonymkode: 03731...6e8 Null problem, har jobbet med flere psykologer opp gjennom årene. Ikke noe ondt ord å si om de som en gruppe. Like mange raringer der som i samfunnet ellers. Det som fascinerer meg på individuelt nivå er at mange av de, år etter år, er så opptatt av å være godt likt at det går på bekostning av å få folk friske. Enten det eller så er de bare dårlige. Det er nok større prestisje å være lege, hvor man kan måle resultater helt konkret. I stedet for å legge ansvaret alene over på pasienten. Anonymkode: 5d824...a7c
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Hadde ikke hatt noe problemer med det, så lenge han skilte jobb og privatliv.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Det har jeg gjort to ganger. Har ikke vært noe problem. Anonymkode: e7e25...253
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Null problem, har jobbet med flere psykologer opp gjennom årene. Ikke noe ondt ord å si om de som en gruppe. Like mange raringer der som i samfunnet ellers. Det som fascinerer meg på individuelt nivå er at mange av de, år etter år, er så opptatt av å være godt likt at det går på bekostning av å få folk friske. Enten det eller så er de bare dårlige. Det er nok større prestisje å være lege, hvor man kan måle resultater helt konkret. I stedet for å legge ansvaret alene over på pasienten. Anonymkode: 5d824...a7c Å bli likt av pasientene sine? Kan du utdype? Jeg ble nysgjerrig Anonymkode: 03731...6e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Gjerne det. De jeg kjenner er både reflekterte og spennende samtalepartnere. Anonymkode: 199a2...dee
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Nei. Chattet med en psykolog på Tinder, han virket helt psyko og ble aggressiv når jeg sa han imot. Anonymkode: 71fd1...470
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har datet tre psykologer. Han ene var dødsdeilig, hadde det helt supert, men kom frem at han var gift -_- den andre var veldig opptatt av ambisjoner, og syntes jeg hadde litt lave ambisjoner som bare hadde lærerutdannelse..veldig opptatt av å bli utfordret og veldig glad i sitt eget intellekt. nr 3 traff jeg ganske mange ganger, men fordi jeg har angst,( dog mye bedre enn før), så ble han veldig skeptisk. Orka sikkert ikke å forholde seg til sånt utenom j Anonymkode: 2d4a5...951 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Absolutt. Psykologen trenger jo, som juristen, rørleggeren eller sykepleieren, å kunne forholde seg til noen som ikke er klient, kunde eller pasient. Det eneste jeg kanskje ville vært litt redd for, var at hun skulle bruke meg som sin egen psykolog. Å skulle være hverandres psykologer fungerer i lengden dårlig. Anonymkode: b0854...d55
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Det hadde kanskje vært rart siden jeg har gått til psykolog et par år. Jeg ville kanskje tenkt at han hører til på andre sida av bordet, selv om vi seff ikke hadde hatt noe å gjøre med hverandre i den sammenhengen. Ville kanskje følt meg mindreverdig til og med fordi jeg har en belastet diagnose. Hadde nok ikke klart å la være å lure på om han var enig i den diagnosen, fordi jeg er uenig i den. Og hvis den stemmer, og han merket det, så ville jeg synes han er rar som er sammen med en som er gæren 😅 Anonymkode: e14ac...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå