AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Jeg og typen har vært sammen i to år Snart, og siden vi ble kjent har vi så og si Snakket hele dagen,hele tiden, når vi ikke tilbringer tid sammen😂🙈 det høres kanskje litt sykt ut, men det er blitt en vane sak. Selv når vi jobber, snapper vi og ringes når ingen andre er til stede bare for å ha hverandre på øret (Jobben vår får vi gjort uansett, da det er veldig individuelt arbeid). Vi bor dog ikke i samme by, så ser hverandre bare i helgene. Vi sover til og med på FaceTime 🤐. Nå er jeg redd kanskje han føler seg kvalt? Ingenting tyder på det, men er redd det kommer til å komme. Det er rart, men jeg føler ikke den trangen til at jeg blir kvalt eller at det er noe galt i det vi gjør (selvom det nok er veldig annerldes enn folk flest) jeg føler meg like forelsket og savner han konstant. er dette noe som kan føre til at man til slutt får nok av hverandre og blir lei? Anonymkode: 6c3bd...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Hvems sitt initiativ for dene "ordningen"? En av dere har voldsomt kontrollbehov. Anonymkode: dd6c1...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvems sitt initiativ for dene "ordningen"? En av dere har voldsomt kontrollbehov. Anonymkode: dd6c1...bbd Begge to tar like mye initiativ 😊 Anonymkode: 6c3bd...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde ikke orket og hadde følt jeg ikke fikk puste. Men det betyr ikke noe hva jeg synes om det, men hva du og din partner synes. Så lenge dere begge synes det er greit så er det bare å fortsette. Men det kan kanskje være nyttig for dere begge å ha et liv utenom hverandre også. Anonymkode: 44026...135 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Så koselig! Litt som my loved Tååååre og Ritchel i grenseløs kjærlighet 😅 Anonymkode: 5201b...d4a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Dette er det bare han som kan svare på. Personlig får jeg ikke puste bare av å LESE dette, jeg hadde aldri orka (er dame). Men jeg lurer på en ting... Har ingen av dere venner? Familie? Hobbyer? Et LIV? Anonymkode: 42be7...4d5 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så koselig! Litt som my loved Tååååre og Ritchel i grenseløs kjærlighet 😅 Anonymkode: 5201b...d4a Haha ja😂 Anonymkode: 6c3bd...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er det bare han som kan svare på. Personlig får jeg ikke puste bare av å LESE dette, jeg hadde aldri orka (er dame). Men jeg lurer på en ting... Har ingen av dere venner? Familie? Hobbyer? Et LIV? Anonymkode: 42be7...4d5 Jo vi har begge venner, familie og liv(ikke så mye hobbyer da) Men når jeg/vi er med venner og familie så har vi fortsatt jevnlig kontakt på snap/melding. Kanskje litt tregere med kontakt da, Men ikke mer enn hver halvtime-45 minutter. Om det så er en liten melding for å vite hva vi gjør. Anonymkode: 6c3bd...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men når jeg/vi er med venner og familie så har vi fortsatt jevnlig kontakt på snap/melding. Kanskje litt tregere med kontakt da, Men ikke mer enn hver halvtime-45 minutter. Om det så er en liten melding for å vite hva vi gjør. Anonymkode: 6c3bd...0f8 Det synes jeg er utrolig irriterende og på grensen til frekt, når man bare MÅ melde og snappe selv om man er på besøk. Da begynner det å bli for mye, når dere ikke kan takle å være på besøk hos andre noen timer uten å holde kontakten. Anonymkode: 44026...135 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jo vi har begge venner, familie og liv(ikke så mye hobbyer da) Men når jeg/vi er med venner og familie så har vi fortsatt jevnlig kontakt på snap/melding. Kanskje litt tregere med kontakt da, Men ikke mer enn hver halvtime-45 minutter. Om det så er en liten melding for å vite hva vi gjør. Anonymkode: 6c3bd...0f8 Vel, da skjønner jeg faktisk ikke hvorfor folk orker å ha dere på besøk eller finne på noe med dere. Hva dere to gjør på fritida er deres egen business. Men det der er utrolig frekt og respektløst overfor andre. Anonymkode: 42be7...4d5 2 1
Andy1999 Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde ikke følt meg kvalt. Det er et tegn at dere vil være hos hverandre hele tiden. Det blir sånn av de store forelskelsene, man før liksom aldri nok
Hannah80 Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo vi har begge venner, familie og liv(ikke så mye hobbyer da) Men når jeg/vi er med venner og familie så har vi fortsatt jevnlig kontakt på snap/melding. Kanskje litt tregere med kontakt da, Men ikke mer enn hver halvtime-45 minutter. Om det så er en liten melding for å vite hva vi gjør. Anonymkode: 6c3bd...0f8 Jeg har også vært forelska. Vanvittig forelsket. Men dette høres rett og slett helt vilt ut i mine ører.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begge to tar like mye initiativ 😊 Anonymkode: 6c3bd...0f8 Ja men da er det ikke noe problem og begge dere er like mye/lite kvalt 😊 Anonymkode: 1755a...98b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Høres ut som om du er i overdrive pæ maskulin energi. Menn liker ofte ikke enormt med babling Anonymkode: 8b764...daa
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo vi har begge venner, familie og liv(ikke så mye hobbyer da) Men når jeg/vi er med venner og familie så har vi fortsatt jevnlig kontakt på snap/melding. Kanskje litt tregere med kontakt da, Men ikke mer enn hver halvtime-45 minutter. Om det så er en liten melding for å vite hva vi gjør. Anonymkode: 6c3bd...0f8 Omg. Jeg hadde løpt og aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 8b764...daa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 Utrolig uting med folk som henger på telefonen når de er på jobb eller liksom skal være sosiale. Hvis jeg har besøk, eller tilbringer tid med folk som ikke er til stede men bare suller på mobilen hele tiden, så har jeg mest lyst til å sende de hjem. De har åpenbart ikke lyst til å være med meg hvis de heller skroller på Facebook eller glor på YouTube eller spiller spill, eller heller "henger" med andre folk de heller ville vært med enn meg,men som var opptatt akkurat nå, så da var jeg tydeligvis en grei reserveløsning til de var ledig igjen. Anonymkode: 36b2e...4ba 1
Era Vulgaris Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 Jeg lurer mest på hva dette behovet for konstant kontakt bunner i? Kontrollbehov, eller hva? Hvordan kan man ha noe å snakke om 24/7? Og å sove sammen på face time?! Anbefaler dere å flytte sammen, så kanskje dere kan falle litt til ro. Selv hadde jeg ikke orket å ha det sånn i et døgn, en gang. Følte meg kvalt bare av å lese om det. Men så lenge han er like ivrig som deg, føler han seg nok ikke kvalt, bare for å svare på det du faktisk lurer på. Og å henge på telefonen konstant når man er sosial med andre er direkte uhøflig. Jeg hadde gitt deg klar beskjed om hva jeg syntes om det hvis du var sammen med meg og holdt på sånn.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 Sover sammen over FaceTime?! Høres ganske sykt ut. Anonymkode: 23b2f...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå