Gå til innhold

Husker - husker ikke???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om dette er rett plassen for dette innlegget, men jeg prøver.

Jeg er villt forelsket i en fyr. Vi var ute på byen for et par uker siden. Det ble mye alkohol og vi dansa villt og hemningsløst, og på slutten klina vi. Men nå i ettertid har jeg fått høre at han ikke husker noenting fra hele kvelden omtrent. Skal jeg tro på dette? Eller vil han bare ikke innrømme at han husker, for å unngå spørsmål fra andre rundt oss? Kan det bare være en sjenanse fra guttens side tror dere? Tror dere at han innerst inne husker alikevel? Klarer ikke få dette ut av hodet! Hjelp!

:oops:

*Twenty*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Umulig å si om han husker det eller ikke, det vet bare han! Selv så husker jeg som regel veldig godt alt som skjer selv om jeg er "litt i farta".

Hva slags type er han? Sjenert? Selvsikker? Utadvendt?

Kan godt hende at han synes hele episoden er pinlig og derfor sier at han ikke husker.

Har dere hatt noe kontakt siden da?

:-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Han er vel en ganske utadvendt type, samtidig som han virker veldig snill og mener ting bare godt. Og JA, kontakten har vært like fin etterpå. Heldigvis! 8) Jeg har ikke lyst å presse ham til å innrømme om han husker eller ikke, men jeg tror jo at han gjør det!! eller håper?

Skrevet

Tror du eller forventer at vi her på forumet skal kunne vite svaret på sånne ting? Fatter ikke helt vitsen med å legge inn sånne innlegg. Det blir for fjortis for meg. Bare av nysgjerrighet. Hvor gammel er du?

Gjest Anonymous
Skrevet

SORRY!!!!

Forget it!

Slett hele innlegget da!

*Twenty*

Skrevet

Halllllllooooooooo! ANNIE, Skjerp deg!!!!

USERIØST å komme med slike utsagn.

Du kan vel bare la væreå svare, eller ikke lese tråden i det hele tatt.!!!!!'

Hva om du ville fortelle, og fikk slikt tilbake=????????

:evil:

Skrevet

Man må få lov til å spørre om ting man lurer på uten å få kjeft for det. Hold dere til tema, uten personangrep. (@lfa - moderator)

Skrevet
Tror du eller forventer at vi her på forumet skal kunne vite svaret på sånne ting? Fatter ikke helt vitsen med å legge inn sånne innlegg. Det blir for fjortis for meg. Bare av nysgjerrighet. Hvor gammel er du?

Hmm..unødvendig av deg Annie..:) uansett alder har vi alle våre små kriser som vi lurer på ...kanskje noe helt tåpelig for deg ..Men det betyr en masse for den som startet tråden..

alle her inne bør få lik respekt.:)

Men det var vel ikke dette som var diskusjonen var det vel. :)

Skrevet
Halllllllooooooooo! ANNIE, Skjerp deg!!!!  

USERIØST å komme med slike utsagn.  

Du kan vel bare la væreå svare, eller ikke lese tråden i det hele tatt.!!!!!'  

Hva om du ville fortelle, og fikk slikt tilbake=????????  

Dette er et diskusjonsforum er det ikke??

Om enkelte syns innleggene mine er useriøse, er det like fullt mine synspunkter og meninger!

Da det i tillegg er FLUST med useriøse innlegg her, ja så føyer vel mine seg bare inn i rekken der. :ler:

Skrevet

Om enkelte syns innleggene mine er useriøse, er det like fullt mine synspunkter og meninger!

Da det i tillegg er FLUST med useriøse innlegg her, ja så føyer vel mine seg bare inn i rekken der. :ler:

angrep og synspunkter er vel 2 forskjellige ting :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, men seriøst. Ta å prat med denne fyren. Spør han rett ut selv. Eller fortell han hva du evt. føler. Kanskje han går rundt og har ønsker om å prate med deg og?? :D Send en sms eller mail, om det blir for flaut å snakke med han face to face. men seff, om dere har en slik god kontakt, så er det jo bare å trå til. Hva har man å tape?? :)

Lykke til!!

Skrevet

Nettopp! Derfor skal alle kunne komme med sine spørsmål her uten å få kjeft eller sure oppstøt. Uansett alder.

"Twenty", ikke gi deg! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan..

Takk for støtten til dere som ikke syntes dette er fjortis... 8) Tror ikke forelskelser eller ting som skjer mellom to som har litt 'interesse' av hverandre, oppfører seg annerledes enten de er 14 eller 40. :P

Men nok om det...

Nå har det gått ganske lang tid siden denne hendelsen og jeg føler vel at det ikke er noen vits i å 'rippe' opp i det han ikke husker eller ikke vil innrømme at han husker. Tonen er uforandret og kjempebra, og jeg føler for at det skal forbli slik en stund til. Dessuten, han VET at jeg er interessert, dette fortalte jeg for flere månder siden. Men omstendighetene tilsier at det bør være som det er en stund til! :roll:

Det jeg egentlig var litt nysgjerrig på med innlegget mitt, var i utgangspunktet om det i hele tatt er mulig å 'ikke huske' slike ting man gjør på en fest. Jeg mener at selv om man har noen 'svarte hull' så har man kanskje en viss formening om ting som skjer. SLik velger jeg å tolke det, og dermed også at han ikke helt er klar for å snakke med meg om det! Noen formeninger??

Er lei for at denne tråden kom så dumt ut!

"Twenty"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...