AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Du som er ca 65 kg og har stabil vekt, hva spiser du på en vanlig dag? ikke juks her, ta med småspising mellom måltidene 😛 Anonymkode: e573a...916
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Småpspiser og snoper aldri. Helt ærlig. Med mindre jeg det er en sosial kontekst der det er høflig å forsyne seg. Eller litt vin, kambucha eller kaffe/te. Spiser frokost, lunsj og middag. Variert, og det jeg føler for. Som regel varmmat både til lunsj og middag. Sjeldent brødmat. En vanlig dag, i går; frokost; to knekkebrød med skinke, tomat og majones. lunsj; eggerøre på to egg, en liten avokado, karse, salatrester. middag; løksuppe og ostesmørbrød. En vanlig fredag, i dag; frokost; en banan og et eple. lunsj; sushibrett medium fra Meny. middag; krabbeklør, foccachia og aioli. Anonymkode: dd16b...955
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Stort sett hver dag: Frokost: Havregrøt, banan og en neve bær, samt en grønnsaksjuice (grønnsaker jeg juicer selv). Lunsj: Riskake, banan, litt bær og en yoghurt. Middag: 250g kjøtt/fisk med salat av isberg, agurk, tomat, paprika, raspet gulrot, fennikel, gresskarkjerner og ost, med godt med kokosmelk og litt olivenolje på. Ettermiddag: Banan, eple, en neve potetgull, litt mørk sjokolade og noen valnøtter og mandler. Kvelds: Havregrøt med bær eller ett knekkebrød med kokosolje, skinke og ost. Anonymkode: 3d06c...1a0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Jeg småspiser ikke, så det kan jeg ikke ta med. Veier 62. Frokost: 2 eller 3 knekkebrød med gulost. Lunsj: yoghurt med musli og mandler, og gjerne blåbær om vi har. Av og til knekkebrød med peanøttsmør eller Philadelphia. Middag: varierer, og spiser nå en god porsjon. Middag er det jeg endret mest på når jeg skulle ned i vekt, og nå kan jeg spise mer igjen. Holder godteri stort sett til helgen, men er ikke redd for 2-3 biter sjokolade eller litt chips om jeg får lyst på en ukedag Anonymkode: 3fa0b...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå