Gå til innhold

65 kg, kosthold på vanlig dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er ca 65 kg og har stabil vekt, hva spiser du på en vanlig dag? 

ikke juks her, ta med småspising mellom måltidene 😛

Anonymkode: e573a...916

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Småpspiser og snoper aldri. Helt ærlig. Med mindre jeg det er en sosial kontekst der det er høflig å forsyne seg. Eller litt vin, kambucha eller kaffe/te. 

Spiser frokost, lunsj og middag. Variert, og det jeg føler for. Som regel varmmat både til lunsj og middag. Sjeldent brødmat. 

En vanlig dag, i går; frokost; to knekkebrød med skinke, tomat og majones. lunsj; eggerøre på to egg, en liten avokado, karse, salatrester. middag; løksuppe og ostesmørbrød. 

En vanlig fredag, i dag; frokost; en banan og et eple. lunsj; sushibrett medium fra Meny. middag; krabbeklør, foccachia og aioli. 

Anonymkode: dd16b...955

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver dag:

Frokost: Havregrøt, banan og en neve bær, samt en grønnsaksjuice (grønnsaker jeg juicer selv).

Lunsj: Riskake, banan, litt bær og en yoghurt.

Middag: 250g kjøtt/fisk med salat av isberg, agurk, tomat, paprika, raspet gulrot, fennikel, gresskarkjerner og ost, med godt med kokosmelk og litt olivenolje på. 

Ettermiddag: Banan, eple, en neve potetgull, litt mørk sjokolade og noen valnøtter og mandler. 

Kvelds: Havregrøt med bær eller ett knekkebrød med kokosolje, skinke og ost.

Anonymkode: 3d06c...1a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg småspiser ikke, så det kan jeg ikke ta med.

Veier 62.

Frokost: 2 eller 3 knekkebrød med gulost. 

Lunsj: yoghurt med musli og mandler, og gjerne blåbær om vi har. Av og til knekkebrød med peanøttsmør eller Philadelphia. 

Middag: varierer, og spiser nå en god porsjon. Middag er det jeg endret mest på når jeg skulle ned i vekt, og nå kan jeg spise mer igjen.

Holder godteri stort sett til helgen, men er ikke redd for 2-3 biter sjokolade eller litt chips om jeg får lyst på en ukedag :)

Anonymkode: 3fa0b...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...