AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Her mener han at vi kommuniserer så bra og mye bedre enn flere par rundt oss. Jeg synes ikke vi gjør det, egentlig. Anonymkode: a4efa...9f6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Ja, vi syns begge vi kommuniserer veldig bra. Det må vi pga tøff situasjon med helseproblemer. Er det viktig å sammenligne dere med andre par da? Anonymkode: 181cc...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Ja, vi har god kommunikasjon. Men virkelig. Om han mener dere kommuniserer så vanvittig godt. Og du parerer med at du ikke synes det. Da er jo hans synspunkt slått solid ned i støvlene. Så det kan jo ikke være en diskusjon en gang? Anonymkode: f5aa0...016 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, vi syns begge vi kommuniserer veldig bra. Det må vi pga tøff situasjon med helseproblemer. Er det viktig å sammenligne dere med andre par da? Anonymkode: 181cc...ca5 Egentlig ikke, men det er noen rundt oss med påfallende dårlig kommunikasjon. Tror han liker å føle at vi får det til bedre. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, vi har god kommunikasjon. Men virkelig. Om han mener dere kommuniserer så vanvittig godt. Og du parerer med at du ikke synes det. Da er jo hans synspunkt slått solid ned i støvlene. Så det kan jo ikke være en diskusjon en gang? Anonymkode: f5aa0...016 Hehe, akkurat Vi er vel gode når det først har kommet til det punktet at vi må ta praten om noe. Men sånn i hverdagen mens det bygger seg opp, nei. Anonymkode: a4efa...9f6
Andy1999 Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Ja, vi har god kommunikasjon, vi kan ta opp bekymringer og utfordringer med hverandre, begge lytter og forstår så godt vi kan. Vi sier ofte at det er oss mot resten at vi har hverandre uansett.
EmilieH Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Ja, innmari god kommunikasjon. Tar opp ting med en gang det er noe. Det igjen gjør at vi mer eller mindre aldri krangler. Elsker forholdet vårt 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Tja, vi har ting vi kunne blitt bedre på. Ikke minst at han kan være "vanskelig" og sur. Men jeg liker ham, og er ganske grei for det meste. Jeg klarer også å fortelle ham hvor skapet skal stå, hvis han oppfører seg dårlig. Jeg tror han opplever det som trygt at jeg ikke finner meg i noe tull. Vi vet nok hvem den andre er og har ikke idéer om at vi er bedre eller verre enn vi er. Vi krangler lite, og ler gjerne av andre pars drama. Men kommer vi på kant er jo vårt drama dramatisk nok for oss, det har heldigvis sjeldent skjedd. Anonymkode: 9b2d5...f68
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Ræva kommunikasjon, unntatt tema som hva skal vi ha til middag og har du hatt en fin dag på jobb… Anonymkode: d0d0c...ab2
mintgrønn Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Vi kommuniserer veldig godt sammen, vi tar opp vanskelige ting på en ordentlig måte og gjør dette underveis og sparer ikke alt til det eksploderer. Vi krangler aldri og har det så fint. Slik hadde min kjæreste det ikke med skn eks. Der var han veldig innestengt og lukket. Så jeg tror det har veldig mye å si hvilken person man er samme med og hvordan personlighetene matcher. Men når han sier at dere kommuniserer bra men du ikke syns det, så er det noe som ikke er helt bra. Kanskje kan du ta opp med ham hva du syns dere kan bli bedre på? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå