Gå til innhold

Lagt på meg usynlig vekt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært gravid i 11 uker for en stund siden, og mistet. Mens jeg var gravid hadde jeg lagt på meg 4 kg. Mest fordi jeg ikke kunne trene. Tenkte jo at når jeg spiser som før og trener som før, så går vekta stabilt tilbake. Det har gått flere måneder nå, og ingenting har forandra seg. Må jeg begynne å slanke meg? 

Anonymkode: a2461...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forresten, tittelen. Jeg la på meg 2 av disse kiloene på bokstavelig talt 3 dager. Har ikke klart å miste de engang.. Tenkte jo det var vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har vært gravid i 11 uker for en stund siden, og mistet. Mens jeg var gravid hadde jeg lagt på meg 4 kg. Mest fordi jeg ikke kunne trene. Tenkte jo at når jeg spiser som før og trener som før, så går vekta stabilt tilbake. Det har gått flere måneder nå, og ingenting har forandra seg. Må jeg begynne å slanke meg? 

Forstår ikke helt hva du mener her. Hvis du vil bli kvitt disse 4kg må du jo nesten spise litt mindre ja.. Trenger jo ikke være noe drastiske greier, men små endringer så går du ned over tid.

Anonymkode: 99559...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være pga hormoner som er i litt ubalanse pga svangerskapet, spis som normalt og beveg deg som normalt, så faller det nok på plass etter hvert.

Anonymkode: d0d68...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...