Gjest Blondie65 Skrevet 7. mai 2022 #21 Skrevet 7. mai 2022 Jeg handler med ryggsekk og setter ting i sekken slik at det blir mest behagelig å bære og unngår å sette frysevarer slik at de skader andre varer. Siden boligen min er liten og jeg bor alene er det begrenset hvor god effekt det hadde vært av sortering uansett. Hvis fryser/tørrvare hadde stått i en bod i en annen etasje eller jeg handlet med bil til en større familie hadde jeg sortert slik at de tingene som skal i en annen etasje var lett å plassere der.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #23 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sorterer. Har fryser, kjøleskap, og tørroppbevaring, to etasjer under kjøkkenet. Så er temmelig uaktuelt å bære alt opp, for så å bære ned igjen. Tar ikke mer tid. Jeg er som regel nesten ferdigpakket i det de slår inn siste varen i kassa. Handler uansett aldri i rushen, stikker heller ut midt på dagen når det er rolig. Anonymkode: 0135f...691 Jeg har matbod nede så jeg sorterer også etter det prinsippet pluss at frys og kjølemat får ligge i samme pose. Anonymkode: 2d56d...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå