Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du handler storhandel putter du bare rett ned i en og en pose fryse-og tørrvarer om hverandre eller sorterer du? 

Anonymkode: f85a7...6f5

Skrevet

Sorterer 😄 

• Liker 5
Skrevet

Stapper alt ned i poser uten tanke for etterarbeidet! Men mannen min derimot - han sorterer og pakker i poser etter tetris-systemet.....!

• Hjerte 2
Skrevet

Sorterer

• Liker 1
Skrevet

Hiver alt ned i bagen min. Orker ikke bruke poser, det er upraktisk. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Sorterer ikke. 

Skrevet

Om det ikke er kø sorterer jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sorterer ; frysevarer for seg, hermetikk for seg, tørrvarer for seg,kjølevarer for seg. Det tar litt lenger tid men er så verdt det når jeg kommer hjem. Og jeg orker ikke stresse for å bli fort ferdig egentlig. 

Anonymkode: f85a7...6f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sorterer. Frysevarer/kjølevarer og tørrvarer hver for seg. 

Anonymkode: 009d7...1f2

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet

Jeg sorterer. Vil ikke ha knuste og klemte varer.

Skrevet

Jeg sorterer ikke. Liker å komme meg kjapt unna, så andre kan få plass til å pakke varene sine også.

Skrevet

Jeg setter det tyngste og hardeste nederst, men ellers sorterer jeg ikke frys/ikke frys foruten at jeg prøver å holde frysevarene unna tørrvarer. Dette for at klam kondens/fuktighet som kan danne seg på f.eks. en pose frosne grønnsaker ikke skal gjøre en pappeske med gule erter fuktig og skjør.

Jeg bruker trillebag når jeg handler, stort sett, eller evt ryggsekk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sortere ikke. 
lagger alt på kjøkkenbenken når jeg kommer hjem og sorterer inn i kjøleskap/skap/fryser

Anonymkode: 3706a...849

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorterer. 
Det som skal holdes kaldt pakkes sammen med det tyngste nederst. 

Anonymkode: 343de...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barn med cøliaki her, så sorterer så godt jeg kan gluten og ikke gluten. Selv om det er godt innpakket. 

Anonymkode: f6791...540

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg samler alt som er frys/kjøl så det holder tempen best mulig til jeg kommer meg hjem. Resten fordeles slik at vekt fordeles jevnt på posene.

Anonymkode: 1b0dd...392

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sorterer ikke varene,bare putter de i poser. Det er jo gjerne kø under handel på Rema på fredag,så vil ikke bruke for mye tid.

Anonymkode: 39155...139

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har handlet lite så blir alt bare lagt tilfeldig oppi posen. Dersom jeg handler mye så prøver jeg å sortere sånn at posene veier ca likt. Jeg pleier å gå til butikken, og synes det er bedre å bære med lik vekt i hver hånd. 

Anonymkode: 6496e...b8d

AnonymBruker
Skrevet

Sorterer.

Har fryser, kjøleskap, og tørroppbevaring, to etasjer under kjøkkenet. Så er temmelig uaktuelt å bære alt opp, for så å bære ned igjen. 

Tar ikke mer tid. Jeg er som regel nesten ferdigpakket i det de slår inn siste varen i kassa. Handler uansett aldri i rushen, stikker heller ut midt på dagen når det er rolig. 

Anonymkode: 0135f...691

Skrevet

Jeg sorterer ikke på kategori, men pakker det slik at alle posene blir omtrent like tunge, mest mulig balansert, og slik at ingenting ble klemt eller knust. Eneste er at fersk frukt og grønnsaker ofte havner i samme pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...