AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Om du skulle pusset opp badet ditt, hvilke fliser hadde du valgt? Del gjerne linker 🤓 Anonymkode: 7e965...073
Gjest loveli Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Noen greige kjedelige fliser og heller gjort det interessant med håndklær osv. Hadde ikke brukt svarte lister hvertfall, de som man feller ned i flislimet under flisene. Tipper det blir veldig 2020 om noen år. Hadde IKKE valgt grå eller gule fliser, men greige. Uten for mye mønster. Endret 6. mai 2022 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har nettopp overtatt bolig hvor badet var relativt nyoppusset. De hadde gått for lyse fliser, type beige. OK farge, men jeg savner de mørke flisene jeg hadde på mitt gamle bad - nå ser man altfor tydelig hvor mye hår jeg røyter og hvor fort det blir støvete. Så mitt tips - unngå lyse fliser, iallfall på gulv Anonymkode: e7b04...f0f 2
Gjest loveli Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har nettopp overtatt bolig hvor badet var relativt nyoppusset. De hadde gått for lyse fliser, type beige. OK farge, men jeg savner de mørke flisene jeg hadde på mitt gamle bad - nå ser man altfor tydelig hvor mye hår jeg røyter og hvor fort det blir støvete. Så mitt tips - unngå lyse fliser, iallfall på gulv Anonymkode: e7b04...f0f Jeg har lyst hår og har motsatt problem med mine mørke fliser på badegulvet. 😉 (Har flyttet til det badet jeg har nå og har ikke valgt flisene selv) Endret 6. mai 2022 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Hadde valgt noe lignende de her https://www.megaflis.no/fliser-stein--tilbehor/fliser/utendors/pietre-di-paragone-gre-bianco-60x60?gclid=CjwKCAjwjtOTBhAvEiwASG4bCF69kiVsWc3CH7U8OYpaftK15OqrRiP-qsaNOT8fwcDoTyamhlF3ARoCczQQAvD_BwE Anonymkode: f3812...f19 1
enkefru Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Kjøpte leilighet med nyoppusset bad i fjor og det var noen sandfargete fliser der... beige/brun/creme/sand-ete. Veldig behagelig og varm farge, ville nok valgt noe lignende skulle jeg pusset opp et bad selv 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 loveli skrev (5 minutter siden): Jeg har lyst hår og har motsatt problem med mine mørke fliser på badegulvet. 😉 (Har flyttet til det badet jeg har nå og har ikke valgt flisene selv) Ah. Jeg har mørkt hår. Så da blir anbefalingen min oppdatert til: velg mørke fliser hvis du har mørkt hår og lyse fliser hvis du har lyst hår 😂 Anonymkode: e7b04...f0f 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 (endret) loveli skrev (1 time siden): Noen greige kjedelige fliser og heller gjort det interessant med håndklær osv. Hadde ikke brukt svarte lister hvertfall, de som man feller ned i flislimet under flisene. Tipper det blir veldig 2020 om noen år. Hadde IKKE valgt grå eller gule fliser, men greige. Uten for mye mønster. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde valgt noe lignende de her https://www.megaflis.no/fliser-stein--tilbehor/fliser/utendors/pietre-di-paragone-gre-bianco-60x60?gclid=CjwKCAjwjtOTBhAvEiwASG4bCF69kiVsWc3CH7U8OYpaftK15OqrRiP-qsaNOT8fwcDoTyamhlF3ARoCczQQAvD_BwE Anonymkode: f3812...f19 Har sett på gråe, men ikke så mørke som mange velger i dag. Men kanskje noen som går mot greige ikke var så dumt? Tenkte å kanskje kombinere dem med malte vegger på badet ellers? Synes det er så fint 🥰 Anonymkode: 7e965...073 Endret 6. mai 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innhold - Rhodiola, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Greige hadde jeg ikke valgt, vi kjøpte hus med den farge på baderommene. Vi har fått lagt grå fliser, og i 60x120 med smal fuge. Anonymkode: ddce9...5eb
Rhodiola Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Tråden er ryddet for identifisering av privatperson og sitering av slettet innhold. Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Greige hadde jeg ikke valgt, vi kjøpte hus med den farge på baderommene. Vi har fått lagt grå fliser, og i 60x120 med smal fuge. Anonymkode: ddce9...5eb Varm-grå eller går de mot kaldt? Anonymkode: 7e965...073
Gjest loveli Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Takk til deg anonym som sa at man kan se hvem som eier en Pinterestkonto. Jeg håper ikke du vet hvem jeg er, og hvis du vet det så håper jeg at dette kan bli mellom oss. Tusen takk! 🤗
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sett på gråe, men ikke så mørke som mange velger i dag. Men kanskje noen som går mot greige ikke var så dumt? Tenkte å kanskje kombinere dem med malte vegger på badet ellers? Synes det er så fint 🥰 Anonymkode: 7e965...073 Ja, det synes jeg å. Drømmer om to bad, da blir et helkaklet og et flis/ maling i kombinasjon. Ikke gjør det for komplisert, et bad skal vare i mange, mange år så gå for farger og stil du vet du bestandig likt. Ikke etter trender og hva "alle" andre gjør. Anonymkode: f3812...f19
Amossa Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Da hadde jeg gått for helt hvite, glatte og blanke fliser i str. 15X20 med lys grå, smale fuger på veggene. På golvet hadde jeg valgt store, mørk grå og matte fliser med smale fuger i litt lysere gråfarge. Tak og vinduslister i halvblank hvitt. Store fliser på vegg er en forbigående motesak, tror jeg. Det tidløse og klassiske kan høres kjedelig ut, men med en slik basis står man fritt i fargevalg på tekstiler osv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde nok brukt noen fine plater på badet det er mye finere og billigere. Anonymkode: afdf4...9db
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #16 Skrevet 7. mai 2022 Bad skal vare i 20 år, så hadde valgt tidløst. Anonymkode: feeba...284 1
Snedig Skrevet 7. mai 2022 #17 Skrevet 7. mai 2022 Amossa skrev (10 timer siden): Da hadde jeg gått for helt hvite, glatte og blanke fliser i str. 15X20 med lys grå, smale fuger på veggene. På golvet hadde jeg valgt store, mørk grå og matte fliser med smale fuger i litt lysere gråfarge. Tak og vinduslister i halvblank hvitt. Store fliser på vegg er en forbigående motesak, tror jeg. Det tidløse og klassiske kan høres kjedelig ut, men med en slik basis står man fritt i fargevalg på tekstiler osv. godt mulig det er en motesak, men det er fantastisk rengjøringsmessig å slippe så mye fuger. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #18 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bad skal vare i 20 år, så hadde valgt tidløst. Anonymkode: feeba...284 Da har vi forskjellige meninger om hva som er «tidløst». Anonymkode: 80b17...63c 13 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #19 Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde valgt noe i art deco stil: Anonymkode: ac47d...feb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå