AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Prøver å få en ordentlig jobb, isteden for å jobbe på 0% stilling og bare som ringevikar med ustabil lønn, så klikker kjæresten å skriver masse dritt fordi vi egentlig hadde planlagt å Ta ferie i år, men jeg sa hvis jeg blir pålagt så kan jeg ikke for jeg må stå på for å få muligheter til arbeidslivet, jeg blir deprimert av å ikke ha penger å leve av da lønnen kan være alt fra 3-15 k i mnd, alt varierer. Kan ha 1 vakt i uken også. Eller ingen vakt, en annen uke har jeg 4 vakter, dette orker jeg ikke mer. Jeg har heller ikke noen økonomisk støtte, og han ber meg spleise på ting, når han vet jeg ikke har penger. Og så skal han bli sur fordi jeg prøver å tjene. Anonymkode: 727d1...7fd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 For en hyggelig kjæreste du har. Skikkelig funn. Anonymkode: f0d58...164 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Er det du eller han som bestemmer over deg? Anonymkode: 35c45...383 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Høres ut som om du har en god plan, og at han står i veien for deg. Anonymkode: 6a4d3...cbb 1
Million Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 For en urimelig tufs han høres ut til å være. Tror han du kan trylle frem penger? Han ser jo hvor lite du jobber, og så forlanger han penger av deg til spleising på diverse ting, enda han må kunne skjønne at du faktisk ikke har penger? Stå opp for deg selv. Kvitt deg med en så urimelig fyr, som ikke skjønner at du må jobbe heltid for å overleve. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Hva i all verden skal man med slike kjærester? Er bare å dumpe i vei - livet ditt kommer til å bli 100 % bedre uten Anonymkode: 3965d...9ec 1 1
Apis Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 Du skal selvsagt prioritere fast jobb, fremfor ferie, fordi det er det du ønsker og det er også smart med tanke på fremtid, etablering, kjøp av hus etc... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Dette er ikke en mann som bryr seg om du har det bra. Anonymkode: 2c80b...014 2 1
Virrevirrevapp Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Prøver å få en ordentlig jobb, isteden for å jobbe på 0% stilling og bare som ringevikar med ustabil lønn, så klikker kjæresten å skriver masse dritt fordi vi egentlig hadde planlagt å Ta ferie i år, men jeg sa hvis jeg blir pålagt så kan jeg ikke for jeg må stå på for å få muligheter til arbeidslivet.... Anonymkode: 727d1...7fd Kjæresten din mangler praktisk sans.
MizzVic Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Skaff deg jobb, og kvitt deg med den dårlige kjæresten. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Bor du i leiligheten hans? Hvis han ikke er snill med deg, så synes jeg ikke du bør være kjæreste med han. I en kjæreste relasjon skal det være vennskap, godhet, kjærlighet og respekt! Du skal bli glad av å være sammen med kjæresten din! Ellers kalles det en fiende. Slike folk holder man seg unna så man ikke får et ulykkelig liv. Anonymkode: 01277...a50
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Han der høres ut som en manipulerende drittsekk. La han reise på ferie alene, og bruk tiden på å få deg jobb. Flytt hjem for en kort periode om mulig/nødvendig. Høres ut som han ikke vil at du skal være selvstendig, sånn at han kan tråkke på deg. Anonymkode: 6e258...784 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå