AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Jeg skal kjøpe ny vaskemaskin men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har vært borti litt av hvert siste par årene siden jeg har flyttet litt rundt, og har veldig varierende erfaring. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal ta sjansen på. Noen som kan anbefale noe? Eller fraråde noe? Tenker maks 10 000 kr Anonymkode: f848c...5df
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Ville sett på en Miele på tilbud til rundt den prisen 👍 Anonymkode: 4b90c...de7 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville sett på en Miele på tilbud til rundt den prisen 👍 Anonymkode: 4b90c...de7 Jeg har lest noen som sier man gjerne må litt opp i pris på miele og at de rimelige gjerne ikke er verdt det. Og så skremmer det meg litt at de er så tunge😅 Anonymkode: f848c...5df
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lest noen som sier man gjerne må litt opp i pris på miele og at de rimelige gjerne ikke er verdt det. Og så skremmer det meg litt at de er så tunge😅 Anonymkode: f848c...5df Så lenge de er av den tysk-produserte typen, pleier man å være safe. Enig at de rimeligere ikke er verdt det, da kunne man like så greit kjøpt en maskin av annen produsent. Men de er tunge, ja Anonymkode: 14e68...2c7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Noen erfaringer med electrolux eller lg i nyere tid? Anonymkode: f848c...5df
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Miele er jo kjent for kvalitet, men det er jo mange andre merkevarer også. Vi kjøpte en Siemens og vi er veldig fornøyd. Vår kostet 7500 og den vasker rent på lydløst vis. Ikke er maskinen så tung at den er umulig å flytte på heller. En venn av oss har Miele og fikk store problemer da de skulle flytte, deres maskin veide 110(!) kg. Anonymkode: faca9...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå