nostalgia Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Jeg ville valgt: NATALIE MERCHANT - Tigerlily Beth Orton - Central Reservation Martha Wainwright - Martha Wainwright Timbuktu - Det Löser Sej Nanci Griffith - From a Distance: The Very Best of Nanci Griffith Kasey chambers - Wayward Angel Aimee Mann - Live At St. Ann's Warehouse John Mayer - Heavier Things THE MOUNTAIN GOATS - Tallahassee ANI DIFRANCO - Out Of Range Da hadde jeg nok blitt glad...
Annie Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Kan bare artister, ikke hva skivene heter...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Jeg tror jeg ville valgt diverse klassiske heavy-plater som jeg i dag bare har i nedlastet format....
Anglofil Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg kunne ha valgt bare 10 cd'er fra Frank Sinatra; Romance ~ Frank Sinatra Classic Duets ~ Frank Sinatra Duets ~ Frank Sinatra Duets II ~ Frank Sinatra Point of No Return ~ Frank Sinatra Sinatra Sings Rodgers and Hammerstein ~ Frank Sinatra The Best of the Columbia Years ~ Frank Sinatra I've Got a Crush on You ~ Frank Sinatra The Complete Capitol Singles Collection ~ Frank Sinatra Sings Only for the Lonely ~ Frank Sinatra Hvis jeg skulle ha valgt utenom 1 Frank Sinatra cd; Sings Only for the Lonely ~ Frank Sinatra Twenty Something - Special Edition ~ Jamie Cullum 0304 ~ Jewel Call of the Search ~ Katie Melua Rosenrot ~ Rammstein The Joshua Tree ~ U2 Absolutt ikke Bare Egil Band ~ Bare Egil Band Around the Sun ~ R.E.M Prisen for popen ~ Jokke og Valentinerne med Tourettes Bing! His Legendary Years 1931 - 1957 ~ Bing Crosby Mvh Yvonne Endret 7. november 2005 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Jeg ville fått en dj jeg kjenner litt til å fikse noen bra - han er dyktig
Gjest Spacegirl Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Min ønskeliste: Anne Sophie Mutter/Karajan: A. Vivaldi, De fire årstidene En eller annen innspilling av I. Stravinskij, Ildfuglen In Extremo: Mein Rasend Herz DumDum Boys: Transit Frank Zappa: Freak Out Disturbed: The Sickness Inkubus Sukkubus: Vampyre Erotica After Forever: Remagine Rammstein: Mutter Lacrimosa: Inferno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå