Gå til innhold

Her er er bevis på at du må se i topp form ut for å få kvinner på tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, dette er igjen et bevis på at kvinner går for mest menn som ser i topp form ut med muskler og ser ut som å være en modell.

Ikke rart at menn får dårlig selvtilitt eller gir opp.

Anonymkode: ea206...1d4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er man mer interessert i noen som også ser bra ut. Sveiper lett forbi feite, late mannfolk

Anonymkode: bdcad...869

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Klart kvinner går for attraktive menn. Menn går også for attraktive kvinner.

Har du noen gang sveipet til høyre for en overvektig kvinne TS? 

Anonymkode: b88bd...0f5

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Du får begynne å trene du da 🙄 så blir det nok napp på Tinder. Så lett er det!

Anonymkode: cfacc...ea1

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Klart kvinner går for attraktive menn. Menn går også for attraktive kvinner.

Har du noen gang sveipet til høyre for en overvektig kvinne TS? 

Utsendet for meg er ikke alt. 

Du kan se perfekt ut, men du kan også ha en forferdelig personlighet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så, dette er igjen et bevis på at kvinner går for mest menn som ser i topp form ut med muskler og ser ut som å være en modell.

Men! Disse hunks knuller et helt kobbel av damer. Og hun er naiv og tror hun er The One. Så ingen looove. Bare en klamydiakølle som har feid over henne. Next please. Haha

Anonymkode: 4835c...ad9

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så du sveiper til høyre for alt av damer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For å sitere en annen bruker; utseendet betyr ingenting for meg, så lenge hun er slank og pen. 

Anonymkode: fa28e...dfb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så du sveiper kun på de overvektige kvinner og ikke de fineste og slanke?

Anonymkode: fed00...e5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen mann trenger på seg six pack for å date en dame.

Anonymkode: ae06f...14d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig er man mer interessert i noen som også ser bra ut. Sveiper lett forbi feite, late mannfolk

Da regner jeg med du også har forståelse for at menn velger bort feite, late kvinnfolk også?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (2 minutter siden):

Da regner jeg med du også har forståelse for at menn velger bort feite, late kvinnfolk også?

Det gjør dere, og det er like forståelig. 

Det er ingen som benekter at noen menn er mer attraktive enn andre menn, eller noen kvinner mer attraktive enn andre kvinner. Livet er ikke rettferdig slik. Det er når man furter og klager på at man "ikke får fitte" vi kvinner fnyser. Vi kvinner skylder ingen menn å "gi fitte". Det er ikke vi som kan eller må forandre oss for at mennene som "ikke får fitte" skal få det heller, like lite som menn kan forandre hva de finner attraktivt. Kun personer selv kan gjøre noe med egen oppførsel og egen fremtoning. Å furter hjelper ingen. Det blir bare enda mindre attraktivt. 

Anonymkode: ae647...bfe

• Liker 11
Skrevet

Herregud, driver dere ennå og krangler om hvorfor dere ikke får napp på Tinder? Vis bildene dere selv bruker pluss det dere skriver, og så kan det hende vi finner den faktiske grunnen.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, TheHairyToothfairy said:

Herregud, driver dere ennå og krangler om hvorfor dere ikke får napp på Tinder? Vis bildene dere selv bruker pluss det dere skriver, og så kan det hende vi finner den faktiske grunnen.

Ja, enig i dette! Post profilbilde ditt, og meldingene dine. Sjansen er at du har ett dårlig bilde : I speil, med en fisk, dårlig kvalitet, rart lys og vinkel, i stygge klær, i en bil osv. Alle disse bildene har jeg sett og gjett hvilken vei jeg sveipet?

Og om du skriver som du skriver her? Til kvinner? Det er ingen tvil om at det er personligheten din som feiler deg. 

Forøvrig så hater jeg å gå i fjell, så topptrente menn med fjellbilder er ikke noen jeg vil snakke med heller. Selv hvor mange muskler han har og viser frem.

Anonymkode: 427c2...60c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden):

Det er sååå mange menn som har elendige profilbilder. Gjerne tatt nedenfra så de får trippelhake og ser lite tiltrekkende ut.

Anonymkode: 32e56...37d

• Liker 7
Skrevet

Skjønner ikke dette fokuset på kropp som er blitt, tror dette er et fenomen i generasjonen under min, selv er jeg nok noen kilo for mye og er ikke veltrent, men jeg har mannfolk etter meg alle veier, bruker jeg grupper for skyss på Facebook så får jeg X Antal meldinger fra medlem der, poster jeg på en gruppe så får jeg en haug med venneforespørseler og meldinger, blir alltid sjekket opp mange ganger på byen. 

Har selv aldri brydd meg om utseende på en mann, kunne aldri blitt ilag med en som var så opptatt av hvordan han så ut at han brukte hvert ledige minutt på trening, takke sej til en som har tid å kose litt i sofaen og se en god film. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva mener du med "bevis"? 

Anonymkode: 967ef...d4d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er beviset. 

Anonymkode: 7fbf9...61c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Thanos skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig 

AnonymBruker
Skrevet

Idiot ts, nå har jeg kasta vekk hele morgenstunden min på denne idiotiske videoen av en oppblåst fyr med svært klare mindreverdighetskomplekser og et narsissistisk ego ute av kontroll. Det eneste han egentlig beviste er at han må være ovenpå og han SA jo til og med at "noen av disse jentene kommer til å lure på hvorfor jeg skrev til dem". Da gjemte jeg ansiktet i sofaputa 😂

Dette beviser ingenting. 

Anonymkode: 43095...4e3

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...