AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Er det unormalt? Virker bare som andre dater flere omgangen. Anonymkode: faf1e...9d9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det unormalt? Virker bare som andre dater flere omgangen. Anonymkode: faf1e...9d9 Veldig bra Det må bli et kaos av føleleser når man dater fler om gangen. Ofte ender man opp med ingen til slutt... Anonymkode: 2f858...aab
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 Ikke jeg heller Synes det er trist at det er blitt sånn at man må forvente at folk kjører dobbeltløp. Anonymkode: 73268...41c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Men hva legger dere i «dating» da? For meg kan det være å treffe flere for kaffe / tur innen kort tid, og fortsette å ha dialog med dem begge etterpå. Jeg syns ikke det er feil. (Jeg tror det skal mye til for å utvikle følelser og større interesse for begge to samtdig.) Ting avklares jo tross alt ganske fort. Anonymkode: d4233...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå