Gå til innhold

Mysimba og mensen

Mrst

Anbefalte innlegg

Startet opp med Mysimba og et pr dager etterpå fikk jeg mens som forventet. Nå som det er gått 1 mnd så kommer ikke mensen? 6 dager over nå. Det er ingen sjans for at jeg er gravid, da må jeg isåfall ha blitt det i januar. 
Vet at noen har fått mere blødninger av den, men har noen mistet den?

Endret av Mrst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mrst skrev (På 6.5.2022 den 13.27):

Startet opp med Mysimba og et pr dager etterpå fikk jeg mens som forventet. Nå som det er gått 1 mnd så kommer ikke mensen? 6 dager over nå. Det er ingen sjans for at jeg er gravid, da må jeg isåfall ha blitt det i januar. 
Vet at noen har fått mere blødninger av den, men har noen mistet den?

Dette lurer jeg på også. 🤔 

Er på dag 39 i syklusen nå, hadde PMS til vanlig tid (🙈) men mensen kommer jo aldri?! 

Anonymkode: 62485...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde det samme- men det var ca samtidig som første vaksinedose så visste ikke om det var den eller mysimbaen. Mensen var uregelmessig ganske lenge etter slutt (gikk bare 3 uker pga svimmelhet og personlighetsendringer...). 
Har dere andre symptomer? 

Anonymkode: 19e52...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Opplevde det samme- men det var ca samtidig som første vaksinedose så visste ikke om det var den eller mysimbaen. Mensen var uregelmessig ganske lenge etter slutt (gikk bare 3 uker pga svimmelhet og personlighetsendringer...). 
Har dere andre symptomer? 

Anonymkode: 19e52...32f

Jeg har vært veldig heldig, hadde veldig merkbare bivirkninger kun den første dagen. Ikke noe problem med opptrapping heller. Merket tap av effekt da jeg gikk ned til halv dose på grunn av (pågående) medisinmangel, men nå er effekten der igjen. 

Første mens etter oppstart kom altså som vanlig, om enn noe kortere enn den pleier, men denne gangen er den så treig. Kjedelig å gå og føle seg så oppblåst så lenge uten at det «slipper». 

Anonymkode: 62485...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...