Gå til innhold

Billigste mat/husholdningsvarer i kg/literspris

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter å finne de aller billigste tingene.

Alt fra vaskemidler, håndvask og så videre. Jeg er ikke så interessert i snacks - men alt annet som kyllingfilet etc.

Hva pleier dere kjøpe som er billigst? 

Anonymkode: a79ec...67e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo ris i 10kg-sekker til under hundrelappen. Det er veldig mye mat til lav pris. Steker man opp litt kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig har man et måltid til godt under 20kr. Ikke spesielt spennende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (2 minutter siden):

Man får jo ris i 10kg-sekker til under hundrelappen. Det er veldig mye mat til lav pris. Steker man opp litt kyllingkjøttdeig eller svinekjøttdeig har man et måltid til godt under 20kr. Ikke spesielt spennende. 

Hvor er dette? :) 

Skrevet

Lettkokte havregryn er sikkert ikke billigst, men ganske billig iallfall.

Gjest Lunaris
Skrevet

First price penne pasta 

Skrevet

ROSHAN BASMATI RIS 20 kg – Keser

Mulig rispriser har gått litt opp i det siste, eller så er det dyrere på internett enn i butikker. Men prøv en av de større matbutikkene på Grønland, eller Nor dagligvareimport ved Brugata

• Liker 1
Skrevet

Eg kjøper prima og frist price dusjsåpe. 9 kr for 450 ml. Gidder ikj bruke masse penger for å få ein annan lukt. Oppvaskemaslintabeletter fra xtra osv. ender i sluket uansett😂 liker frist price sin te bedre enn dyr te. Handler masse av personlige Æ tilbud om det er ting vi bruker. Kaster ikj mat, bruker alle rester.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billig mat jeg kjøper ofte (prisene varierer jo litt fra butikk til butikk og om det er tilbud eller ikke):

Ris - 10-20 kr per kilo

Pasta - 10 kr per kilo

Hermetiske tomater - 20 kr per kilo

Gulrøtter - 10-20 kr per kilo

Kål - 10-20 kr per kilo

Løk - 10-15 kr per kilo

potet - 5-10 kr per kilo

Tørre linser - 10-20 kr per kilo

Bananer - 10-20 kr per kilo

Epler - 5-20 kr per kilo

appelsiner - 10-20 kr per kilo

Fiskepinner - 20-40 kr per kilo

Jeg pleier ofte å kombinere med andre halvbillige matvarer (som kokosmelk, hvitløk, ingefær, oliven, fetaost) for å få variasjon i smaken, og legger gjerne til egg, men akkurat der kjøper jeg ikke de billigste på grunn av dyrevelferd. 

Anonymkode: 91e00...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

HUSK Å LEGGE INN BUTIKK OG MERKE 💸🍰💸

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her:

HUSK Å LEGGE INN BUTIKK OG MERKE 💸🍰💸

Eg held eit auge med nettbutikken Havaristen. Her kan ein ofte få store mengder tørrvarer til ein billig penge når utløpsdatoen nærmer seg. Har også andre ting, som feks vaskemiddel og slikt. 

Anonymkode: ee502...c92

AnonymBruker
Skrevet
Pilleville skrev (6 timer siden):

Eg kjøper prima og frist price dusjsåpe. 9 kr for 450 ml. Gidder ikj bruke masse penger for å få ein annan lukt. Oppvaskemaslintabeletter fra xtra osv. ender i sluket uansett😂 liker frist price sin te bedre enn dyr te. Handler masse av personlige Æ tilbud om det er ting vi bruker. Kaster ikj mat, bruker alle rester.

Problemet med billig dusjsåpe/håndsåpe er at de tetter sluket. Prøvde meg med det, men gikk tilbake til Lano!

Anonymkode: 5c6a0...d55

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet med billig dusjsåpe/håndsåpe er at de tetter sluket. Prøvde meg med det, men gikk tilbake til Lano!

Anonymkode: 5c6a0...d55

Aldri skjedd av oss, verken på hytta eller heime.

AnonymBruker
Skrevet

Tilbud på Fun Light på Meny, men prisen er jo samme som fast pris hos Rema 😅🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...