Gå til innhold

Jeg snakker med en deilig mann på tinder. Problemet er at han har dame. Men jeg vil møte han...Tanker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har chattet litt der og han er virkelig en kjekkas! Det er noe med han som får meg interessert. Måten han skriver på, viser interesse. Lar meg vente litt på svar... Han har taket på meg og jeg liker det. Pleier vanligvis bare slette de som har dame, fordi jeg vil ikke møte de. Men det er noe annet med han her.

Han er 7 år eldre enn meg og han får meg til å drømme. Vi har snakket om å møtes og jeg vil det. 

Men bør jeg? 

Anonymkode: 9a9d6...9b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bør du ikke det. Hallo. Hvis du har et snev av moral, da.

Anonymkode: 10255...ab2

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har chattet litt der og han er virkelig en kjekkas! Det er noe med han som får meg interessert. Måten han skriver på, viser interesse. Lar meg vente litt på svar... Han har taket på meg og jeg liker det. Pleier vanligvis bare slette de som har dame, fordi jeg vil ikke møte de. Men det er noe annet med han her.

Han er 7 år eldre enn meg og han får meg til å drømme. Vi har snakket om å møtes og jeg vil det. 

Men bør jeg? 

Du bør møte han, la han knulle deg, og thats it. Så får du han ut av systemet ditt. 

Anonymkode: df5c6...99b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

... hva tror du selv? Er det vanskelig for deg å tenke? Funker ikke varsellampene dine?

Anonymkode: 4ad42...9d0

• Liker 8
  • Nyttig 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du bør få deg litt selvrespekt og moral, og holde deg unna opptatte menn.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde vel heller sende et hint til kona...

Anonymkode: 80a4c...f94

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men bør jeg? 

Jeg regner med at du hadde akseptert at han hadde truffet andre via Tinder, om du var sammen med han også?

Anonymkode: e5e7c...f2d

• Liker 9
Skrevet

Selvsagt bør du ikke det – og det skjønner du vel selv?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du bør møte han, la han knulle deg, og thats it. Så får du han ut av systemet ditt. 

Anonymkode: df5c6...99b

Jeg forstår meg ikke på kvinner, trodde knulling var  veien inn i systemet.

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig… ? 🙈 
Du vet han har dame, men hun har du ingen som helst slags samvittighet for ?? 
Du legger deg frem som pulemateriell, kun det. 
Og så ville du definitivt synes at han var en dritsekk i etterkant fordi han ville gi totalt blaffen i deg. 
Det er denne spenningen i forkant mange lever på, for så å oppleve den gigantiske antiklimaksen med en følelse av å være bruktimport ettertid.  

Anonymkode: 34061...0b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt greia. For meg er "opptatt mann på Tinder" noe som ikke harmonerer med "deilig" i det hele tatt. Ekle utro slasker er ikke sexy.

Anonymkode: 10255...ab2

• Liker 14
Skrevet

Hvor er moralen din enn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om ett år: "Kjæresten min er verdens beste og jeg er så glad i han!!! ❤️ Men den onde kona hans vil ikke la ham gå, hun er psykisk syk med borderline og narcississme og spiseforstyrret, så han velger å bli for hennes skyld, men det er meg han elsker ❤️ Savner han så mye, tenker på han hele tiden 😢 hva skal jeg gjøre med den forferdelige psychobitch kona hans??? Hva ville dere ha gjort? Ønsker bare seriøse svar, ikke døm meg!!!!"

Anonymkode: a8281...e97

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Er du ute etter et forhold? Hvis ja, er ikke dette mannen for deg. Hva forestiller du deg? At han går i fra dama til fordel for deg,dere blir sammen. Når han er lei deg, så er han utro mot deg..  han er ikke til å stole på,det har han allerede bevist. Kan du leve med en sånn mann? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men bør jeg? 

Deilige menn er uhyre sjeldent så hvorfor ikke … 

Anonymkode: 435d5...382

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men bør jeg? 

Åhhhh slå til så han kan bruke deg til tøm og røm ❤️❤️❤️❤️

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det samme. Aldri mer. Gøy i begynelsen, men ikke etter et år og to, da han tilsynelatende skal gå fra dama for å bli sammen med deg. Dere planlegger livet sammen. Også forsvinner han… og alt er din skyld fordi du ikke kunne vente litt til. Dyp kjærlighetssorg i mange mnd etterpå. Tro meg, han er ikke verdt det! 

Anonymkode: 945af...8ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er han?

Anonymkode: 97554...00b

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Tja, dere fortjener hverandre, så hvorfor ikke? Så kan du gjøre kona hans en tjeneste

AnonymBruker
Skrevet
MLy92 skrev (2 timer siden):

Er du ute etter et forhold?

ingen på tinder er det. det er knulling som gjelder der. så mye knulling som som mulig.

Anonymkode: 7824e...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...