Gjest PotensiellPsykiater Skrevet 24. november 2005 #21 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg kan bare si at jeg uansett har dårlig samvittighet..Tanken på å ha såret et annet menneske er ikke god, og jeg er både skamfull og flau.. Han sa at han var gift og hadde barn, jeg vet han nok var ensom akkurat i den tiden, hovedansvaret ligger på han, MEN - jeg visste at han på en måte var "sårbar" og ensom og visste innerst inne at det jeg også gjorde var galt.. Jeg er "medskyldig". Jeg trodde ikke at dette skulle bli oppdaget, det var på en måte uskyldig frem til kona fikk vite det... Det var ikke uskyldig lenger når noen var blitt såret - i værste fall kunne jo dette gå ut over barna deres også Noe hun gjorde meg oppmerksom på da hun ringte.. Jeg har barn selv, som ble såret da jeg og faren gikk hver vår vei, og som for alltid vil kjenne lengselen etter at mamma og pappa skal være sammen slik at deres liv skal bli lettere. Jeg legger meg ikke å dør av dårlig samvittighet, men jeg har virkelig lært en lekse ja.. ← Dette her er latterlig. Jeg får inntrykk av at nesten alle her på forumet har voldsomt lyst til å brette ut om hvor snille og søte de er, når de kritiserer deg for å ha hatt et forhold til en "opptatt" mann. Tenk hvis dette var DIN potensielt store kjærlighet som gikk fløyten, bare fordi en eller annen dame (med bein i nesa, I gotta give her that) tilfeldigvis traff prinsen din først. Klart du sårer noen, men kjærlighet er krig. Jeg synes det er helt feil at du bøyer av med halen mellom beina på denne måten. Det er da ikke din skyld at prince charming prøvekjørte for lenge uten å kunne ta et valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. november 2005 #22 Del Skrevet 24. november 2005 kjærlighet er krig. ← Kjærlighet er værre enn krig. Det er det styggeste spillet på jorden. Det er regler for krig. For kjærlighet finnes ingen regler. På ingen annen arena er egoismen mer tydelig. I media debatteres de store multinasjonale selskapene som Coca Cola for å være grådige. Dette er ingen ting i forhold til hvordan folk oppfører seg på markedet for kjærlighet. Quisling ble dømt til døden og drept for å ha sviktet norge. Ingen blir drept for å svikte partneren ved utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå