Mamma til 3 Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 Noen som har erfaringer? Blir boblekaret brukt når det har gått litt tid? Hva med å holde det rent? Har hørt at det blir mye bakterier og slikt. Det bråker også relativt høyt. Jeg lurer også på om det er mulig å feste stellebord på slike kar da de jo ikke har firkantet form. Så dere som har dette, er dere fornøyde? Eller angrer dere kjøpet?
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2002 #2 Skrevet 17. oktober 2002 Har ikke erfaring med boblebad, men med steambad. Du får både boblekar og steambad i firkantet form også. MEN jeg vil ikke ha annet enn et vanlig badekar. Min erfaring er at de ekstra funksjonene ikke blir brukt og heller samler opp møkk. Det er ikke verd pengene. Men det kommer jo an på deg da. Kanskje du bruker det oftere enn min familie har gjort.
Gjest Anita77 Skrevet 18. oktober 2002 #3 Skrevet 18. oktober 2002 Selv fikk vi oss et sånt hjørne boblebad for over 3 år siden. Det har vært brukt jevnt over hele veien. Vi treger absolutt ikke, og er fortsatt kjempefornøyde med vårt valg. Jeg vil jo nevne at vi ikke bruker det daglig, da vi også har dusj. Men brukt blir det hvertfall. Jeg var også betenkt med tanke på om det ville bli brukt før vi kjøpte det. Men konkluderte med det at; et boblebad, kan jo brukes som et vanlig kar også, mens et vanlig kar slettes ikke kan brukes som boblebad.... Det som bråker når du starter det er selve boble-bruset. Det er IKKE maskinen i karet, den lager bare en liten summelyd. (Det kan jo selvfølgelig være forskjell fra merke til merke, men vårt er ikke noe sånt dyrt boblebad -og det summer bare litt.) Det som er ekstra fint med karet er jo at det er så dypt og romslig! Det er god plass til flere oppi om en skulle ønske det. Dessuten så digger min lille nevø og bade der, nettopp p.g.a. størrelsen på karet. Jeg kan ikke si jeg er noe glad i å vaske, men har aldri sett på renhold av karet som noe problem. Du skyller det etter bruk, og tørker av det som du ville gjort med et vanlig kar når du vasker på badet. Det finnes også noe rense-greier som du visstnok kan kjøre gjennom rørene en gang i blant... (må innrømme at vi ikke har gjort det...) Lykke til med valget uansett!
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #4 Skrevet 18. oktober 2002 Takk for gode svar. Jeg har veldig lyst på boblebadekar, har vært og funnet et som passer i dag. Det er jo som Anita 77 sier, et boblebadekar kan brukes som et vanlig kar også. Vi hadde fått igjen litt skattepenger og valget sto mellom påbygg av vindfang eller badekar. Vanskelig å skaffe snekkere nå, så derfor dro vi for å se på badekar, men tror du ikke hælen fløtte meg at en snekker ringte oss i dag morges og ville komme å se hva som skulle gjøres. Jeg vet jo at det er mer fornuftig å bygge større vindfang, men badekaret roper på meg...
Mamma til 3 Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2002 Det var jeg som ble gjest asså. Hilsen jente 29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå