Gå til innhold

Tip alderen min. Bildet av hånden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg da? (se bort i fra mine stygge negler, klarer ikke la vær å bite)IMG_20220508_012552.thumb.jpg.647abfd5e0459f408d2a30736fa6180d.jpg

Anonymkode: 6ec09...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meg da? (se bort i fra mine stygge negler, klarer ikke la vær å bite)IMG_20220508_012552.thumb.jpg.647abfd5e0459f408d2a30736fa6180d.jpg

Anonymkode: 6ec09...7d2

De hendene så veldig "nye" ut🤭 Tipper 22-23😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble litt nysgjerrig på denne tråden. Jeg har komplekser for mine egne hender, de er den kroppsdelen som ser eldst ut på meg😔 Jeg har så tynn hud på hendene, aner ikke hvorfor, det er nok bare sånn det er. Men det fører sikkert til mer løs hud/hudfolder, så hånden ser ikke akkurat ung ut. Har nok også vasket hendene for mye opp gjennom årene, og vært dårlig med å bruke oppvaskhansker i zalovann, noe som sikkert også spiller inn. Veldig kjipt, syns jeg. Anbefaler alle unge å være forsiktig med hendene sine, bruk oppvaskhansker, ikke vask hendene unødig mye, bruk solkrem og håndkrem💛

Anonymkode: 64ec1...fb0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble litt nysgjerrig på denne tråden. Jeg har komplekser for mine egne hender, de er den kroppsdelen som ser eldst ut på meg😔 Jeg har så tynn hud på hendene, aner ikke hvorfor, det er nok bare sånn det er. Men det fører sikkert til mer løs hud/hudfolder, så hånden ser ikke akkurat ung ut. Har nok også vasket hendene for mye opp gjennom årene, og vært dårlig med å bruke oppvaskhansker i zalovann, noe som sikkert også spiller inn. Veldig kjipt, syns jeg. Anbefaler alle unge å være forsiktig med hendene sine, bruk oppvaskhansker, ikke vask hendene unødig mye, bruk solkrem og håndkrem💛

Anonymkode: 64ec1...fb0

Jeg hadde grusom tørr hud på hendene for en del år siden til det punktet hvor der var blodige sår og ofte så svidde det mye så dette er et ganske godt tips! Jeg har brukt apo base siden 2015

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 11.40):

meg da? 

377A3BBD-BB97-4DA2-8CEC-2918D473F52C.jpeg

Anonymkode: d3865...bd4

31 og gravid i ca 6 mnd. 

Anonymkode: dbd4e...fb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

31 og gravid i ca 6 mnd. 

Hvordan i all verden kan du vite det basert på handen? :klo: 

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (22 timer siden):

Altså.. Nå skal jeg gi et kompliment som jeg aldri har gitt til noen før. Guri Malla, det var en usedvanlig pen hånd😍

Tuusen takk, det er første gang jeg har fått et slikt kompliment 😍🙏

Anonymkode: 55f30...d62

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Cid skrev (21 timer siden):

Hvordan i all verden kan du vite det basert på handen? :klo: 

Seriøst, ser ikke du også det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Seriøst, ser ikke du også det? 

Jeg og ser det. Kan til og med avsløre at det blir en liten gutt 

Anonymkode: 6cf1e...7c5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg og ser det. Kan til og med avsløre at det blir en liten gutt 

Anonymkode: 6cf1e...7c5

😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...