AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde en utrolig rar erfaring i går. Jeg var på tik tok, og sveipa meg gjennom flere folk som var på live. Jeg har covid, og var veldig sliten etter 3 netter uten søvn, og ekstremt mye hodeverk og vondt i kroppen. Jeg havnet i en live med en italiensk dame som ikke snakket engelsk, men det virket som hun holdt på å drive med healing gjennom sin live. Jeg spurte i chatten "jeg har covid, er sliten og har så vondt i hodet, kan jeg få healing." Så sa hun navnet mitt og sa, ta på skjermen, mens hun rekte ut hånden mot skjermen. og så gjorde jeg det og forventet ikke noe spesielt. Men da kom det en slags rar følelse i magen, på en måte som en varme, som bredte seg ut i meg. Det var så merkelig! Hele følelsen jeg hadde i kroppen forandret seg og hodeverker mitt forsvant. Jeg ble helt rolig og avslappet og forsto ingenting. Så sluttet hun å "sende" til meg, men snakket til resten av gruppen. Og da forsvant følelsen og hodeverker kom litt tilbake igjen. Hva i alle dager var det da? bare innbilning? Det var utrolig spesielt. Anonymkode: 4cb50...7ae 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Del Skrevet 6. mai 2022 Hodeverket* autokorrekt.. Anonymkode: 4cb50...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Del Skrevet 6. mai 2022 Eg trudde ikkje på healing. Før eg sjølv motvillig gjekk med på å prøve. No har eg lært meg å heale andre og meg sjølv. Så ja! Anonymkode: 25ff2...eeb 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eg trudde ikkje på healing. Før eg sjølv motvillig gjekk med på å prøve. No har eg lært meg å heale andre og meg sjølv. Så ja! Anonymkode: 25ff2...eeb Kunne du forklare hvorfor jeg kjente en slags varm følelse i magen / bryste ? Hvorfor startet det der? Anonymkode: 4cb50...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #5 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) Kjenner jeg er skeptisk, Endret 6. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. mai 2022 #6 Del Skrevet 6. mai 2022 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 6. mai 2022 #7 Del Skrevet 6. mai 2022 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Del Skrevet 7. mai 2022 Ingen? Var det healingen som var "varmen" ? Så akkurat nå at jeg skrev posten min klokka 1111. ☺️ Et tall som jeg pleide å merke massevis før. Anonymkode: 4cb50...7ae 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen? Var det healingen som var "varmen" ? Så akkurat nå at jeg skrev posten min klokka 1111. ☺️ Et tall som jeg pleide å merke massevis før. Anonymkode: 4cb50...7ae Det var en tråd om det tallet her nylig.. Var det deg også? Anonymkode: feb9b...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. mai 2022 #10 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 11.11): Jeg hadde en utrolig rar erfaring i går. Jeg var på tik tok, og sveipa meg gjennom flere folk som var på live. Jeg har covid, og var veldig sliten etter 3 netter uten søvn, og ekstremt mye hodeverk og vondt i kroppen. Jeg havnet i en live med en italiensk dame som ikke snakket engelsk, men det virket som hun holdt på å drive med healing gjennom sin live. Jeg spurte i chatten "jeg har covid, er sliten og har så vondt i hodet, kan jeg få healing." Så sa hun navnet mitt og sa, ta på skjermen, mens hun rekte ut hånden mot skjermen. og så gjorde jeg det og forventet ikke noe spesielt. Men da kom det en slags rar følelse i magen, på en måte som en varme, som bredte seg ut i meg. Det var så merkelig! Hele følelsen jeg hadde i kroppen forandret seg og hodeverker mitt forsvant. Jeg ble helt rolig og avslappet og forsto ingenting. Så sluttet hun å "sende" til meg, men snakket til resten av gruppen. Og da forsvant følelsen og hodeverker kom litt tilbake igjen. Hva i alle dager var det da? bare innbilning? Det var utrolig spesielt. Anonymkode: 4cb50...7ae Hvordan kunne hun vite hva du spurte om hvis hun bare kunne italiensk og du ikke kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 7. mai 2022 #11 Del Skrevet 7. mai 2022 Nei, jeg tror egentlig ikke på det. Synes det høres for utrolig ut til å være sant og da er det gjerne det også. Det virker også rart at det skulle fungere gjennom en skjerm og hun som gjorde det kunne bare italiensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 15.54): Kunne du forklare hvorfor jeg kjente en slags varm følelse i magen / bryste ? Hvorfor startet det der? Anonymkode: 4cb50...7ae No er eg ingen ekspert, og skal vokte meg veldig for å komma med bastante svar. Men eg har lært at healing er ei naturlig evne som alle egentlig har, nokre har den medfødt og andre kan lære det. Healing kan hjelpe både fysisk og psykisk. Vi går alle med masse følelser gjennom livet, både i hovudet og i kroppen. Nokre gonger kan følelsane bli emosjonar (jamfør feks psykomotorisk fysioterapi), som sitt nettopp i bryst og mage. Enkelte meiner at dersom du ber om healing kan du oppleve at healinga også jobber i andre deler av kroppen enn der du ba om. Har du gått med masse følelser i kroppen kan du då kjenne det i mage/bryst. Andre meiner at hjerte-chakraet er "inngangsporten" i kroppen for det gudommeleg eller bindeleddet mellom din kropp og den kilda der healinga kjem frå. Og derfor vil ein kjenne det i brystet når healinga når deg. Andre igjen meiner at ein alltid vil motta healinga der ein treng det, uavhengig av kva ein spør om. Men ikkje sett to strekar under svaret her. Eg er berre ein random ukjent på eit kvinneforum, som ikkje kjenner heile sanninga i Universet, og eg vil ikkje diktere kva du skal tru og ikkje tru på. Bare ha augene, hjartet og øyrene opne. Anonymkode: 25ff2...eeb 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #13 Del Skrevet 7. mai 2022 Håndspåleggelse og varme hender vet jeg fungerer, har opplevd det selv. (Men en pastor som nærmest tvang seg på meg og ville helbrede min kroniske sykdom, det funka ikke. Men da var det jo meg det sto på da, må vite, fordi jeg ikke trodde nok…🤦♀️) Min far, som var av den eldre skolen, som knapt trodde på legen, ble satt ut i flere dager av sjokket han fikk da skulderen og ryggen, som han har slitt med i flere tiår, ble verkefri etter håndspåleggelse. Han gikk der hver måned etterpå (eller noe slikt) i mange år. Fjernhealing og steiner og slikt er jeg mer skeptisk til. Men når du kjente det, og var i utgangspunktet skeptisk, så tror jeg det funka på deg. Tror noen få har denne gaven, men at mesteparten av disse «healerene» er sleipinger som vil tjene penger på syke mennesker. Anonymkode: 246e6...dd2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Del Skrevet 8. mai 2022 Ja jeg trur Anonymkode: 5e85c...447 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #15 Del Skrevet 3. juni 2022 Ja. Ikkje berre "trur", men har opplevd Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #16 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg er ikke så stor tilhenger av å tro, jeg liker heller viten. Og vitenskapen er klar, healing er tull - utover placebo-effekt og lignende. Og den skal ikke undervurderes, men svindlere ("shamaner", spåkoner, healere osv) som utnytter mennesker i en sårbar posisjon er direkte stygt og ekkelt. Men jeg skjønner at mennesker som trenger healing (er syke) kan falle for det. Anonymkode: a2d94...e9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #17 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så stor tilhenger av å tro, jeg liker heller viten. Og vitenskapen er klar, healing er tull - utover placebo-effekt og lignende. Og den skal ikke undervurderes, men svindlere ("shamaner", spåkoner, healere osv) som utnytter mennesker i en sårbar posisjon er direkte stygt og ekkelt. Men jeg skjønner at mennesker som trenger healing (er syke) kan falle for det. Anonymkode: a2d94...e9a Hva hvis "Healing" er et annet ord for placebo? Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 3. juni 2022 #18 Del Skrevet 3. juni 2022 Nei, men så tror jeg ikke på så mye, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #19 Del Skrevet 3. juni 2022 Ghostface skrev (Akkurat nå): Nei, men så tror jeg ikke på så mye, heller. Har du prøvd`? Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #20 Del Skrevet 3. juni 2022 Nei, det er bullshit. Anonymkode: a2859...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå