AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Driver å dater en fyr, nå 2 dager på rad har han gitt meg 2 unnskyldninger for at han ikke kan treffes.. Men jeg vet at det bare er ren løgn.. Han har hatt besøk av en kompis.. Vi skal treffes i kveld, er hvertfall planen.. men bør jeg konfrontere han med det. ? Vi er normalt ærlige med hverandre, da vi har kjent hverandre veldig lenge. Usikker kvinne 36.. Anonymkode: 0e94e...c43
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Huff, vanskelig å vite. Det er jo noen ganger man tar en hvit løgn, men om dere har datet lenge og kjenner hverandre godt så burde han kunne si sannheten. Jeg hadde konfrontert ham. Men prøvd litt mildt (kan hende han har en god unnskyldning til løgnen). Hadde sagt noe sånt som: "Dette er litt vanskelig å ta opp, men jeg har fått vite at den egentlige grunnen til at du ikke kunne treffes de siste dagene er at du hadde en venn på besøk. Hvorfor sa du bare ikke det til meg?" Eventuelt lagt på "Det er en helt grei unnskyldning, og det er jo ikke sånn at vi alltid må henge sammen, men jeg trenger at du er ærlig med meg, ellers blir jeg så usikker". Anonymkode: f3c9c...45d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Si du kan ikke i kveld dessverre, noe uventet dukket opp, så drar du på byen med noen senere og legger ut på mystory at du er på en bar i byen. Drit i ham. Vil du være med noen som lyver til deg? Dropp ham og ta igjen med samme mynt. Anonymkode: 02911...e61
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Har ikke du en tråd om dette fra før? Anonymkode: d2350...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå