AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Driver å dater en fyr, nå 2 dager på rad har han gitt meg 2 unnskyldninger for at han ikke kan treffes.. Men jeg vet at det bare er ren løgn.. Han har hatt besøk av en kompis.. Vi skal treffes i kveld, er hvertfall planen.. men bør jeg konfrontere han med det. ? Vi er normalt ærlige med hverandre, da vi har kjent hverandre veldig lenge. Usikker kvinne 36.. Anonymkode: d611f...814
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Tenker det kommer an på hvordan du vet. Dersom du har fått informasjonen aå hadde jeg konfrontert og spurt hvorfor han lyver om det. Han kunne jo bare sagt sannheten. Anonymkode: 476a5...052 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Nei, jeg ville holdt på det. Kaster du kortene nå, ser du ut som en kontrollfrik og å dra hvite løgner er da ikke noe å "konfrontere". Kanskje han heller ville henge med kompis? Ikke ta det personlig. Det kan være mange årsaker. Hold det heller for deg selv og se an hvordan han er. Kommer det flere løgner, etc? Man "sparer" på kvitteringer... 😂 og jo flere, jo bedre. Men ikke bruk tung skyts nå uten grunn. Anonymkode: fbe54...cca 13
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ville holdt på det. Kaster du kortene nå, ser du ut som en kontrollfrik og å dra hvite løgner er da ikke noe å "konfrontere". Kanskje han heller ville henge med kompis? Ikke ta det personlig. Det kan være mange årsaker. Hold det heller for deg selv og se an hvordan han er. Kommer det flere løgner, etc? Man "sparer" på kvitteringer... 😂 og jo flere, jo bedre. Men ikke bruk tung skyts nå uten grunn. Anonymkode: fbe54...cca Synes det er et varseltegn om en godt voksen mann må dra en hvit løgn for å henge med kompis og ikke klarer å si det rett ut. Anonymkode: 476a5...052 15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker det kommer an på hvordan du vet. Dersom du har fått informasjonen aå hadde jeg konfrontert og spurt hvorfor han lyver om det. Han kunne jo bare sagt sannheten. Anonymkode: 476a5...052 Grunnen til at jeg vet det er fordi vi bor i samme distrikt. Og jeg hadde vært i butikken , da jeg så han kom fra hjem. Med kompisen sin. Vanligvis skriver han mld når han er hjemme fra jobb, det gjorde han ikke igår. Men kom en i dag tidlig. Hvor han da løy.. Anonymkode: d611f...814
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde ikke tatt det opp, men jeg hadde nok avsluttet. Er det en ting jeg ikke tåler så er det løgn, samtidig hadde jeg ikke følt at han hadde lyst til å møte meg når han lyver på seg en grunn for å ikke gjøre det. Anonymkode: 2c9aa...9d8 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er et varseltegn om en godt voksen mann må dra en hvit løgn for å henge med kompis og ikke klarer å si det rett ut. Anonymkode: 476a5...052 Det kan det være, men på KG vil hva som helst være et varseltegn. Har han blått deksel? 🚩🚩🚩 run forrest, run Er jo ikke en ting som ikke ses på som uproblematisk her. Anonymkode: 54544...b8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg vet det er fordi vi bor i samme distrikt. Og jeg hadde vært i butikken , da jeg så han kom fra hjem. Med kompisen sin. Vanligvis skriver han mld når han er hjemme fra jobb, det gjorde han ikke igår. Men kom en i dag tidlig. Hvor han da løy.. Anonymkode: d611f...814 Hadde ikke sagt noe og ventet på at han tok kontakt/spurte om å møtes igjen. Anonymkode: 476a5...052
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan det være, men på KG vil hva som helst være et varseltegn. Har han blått deksel? 🚩🚩🚩 run forrest, run Er jo ikke en ting som ikke ses på som uproblematisk her. Anonymkode: 54544...b8d Syns det høres mindre rødt ut etter kg sin forklaring så tidlig i datingfasen Anonymkode: 476a5...052
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er et varseltegn om en godt voksen mann må dra en hvit løgn for å henge med kompis og ikke klarer å si det rett ut. Anonymkode: 476a5...052 Ja, jeg føler at det blir litt sånn. Han er i tillegg litt eldre enn meg. Så klart vil du henge med kompisen din, si det.. Jeg biter ikke lissom. Vi har holdt på en del måneder, ingen label på hva vi er. Men ja vi har hatt sex en del ganger. Og føler nå at der kanskje bare er det han er ute etter. En typ FF.. Anonymkode: d611f...814 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Syns det høres mindre rødt ut etter kg sin forklaring så tidlig i datingfasen Anonymkode: 476a5...052 Han har blå tlf 🤣🤣 Anonymkode: d611f...814
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Hvilken unnskyldning har han brukt for at han ikke kan treffes? Om han bare har sagt at han ikke kan treffes så har han jo ikke løyet? Anonymkode: e2379...8de 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ikke sagt noe og ventet på at han tok kontakt/spurte om å møtes igjen. Anonymkode: 476a5...052 Vi skal treffes i kveld, hvertfall det som er planen. Med mindre jeg backer ut. Anonymkode: d611f...814
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Hva var unnskyldningen / løgnen hans da? Hva sa han at var grunnen til at han ikke kunne møte deg? Konkret? Det at du har sett han med en kompis på vei fra butikken, hva betyr det i forhold til det han sa? kam det være at kompisen bare trengte han , og at han ikke ville utlevere hvorfor? på reaksjonene her høres det ut som du så han kline med en annen dame. Anonymkode: 4f936...b2a 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken unnskyldning har han brukt for at han ikke kan treffes? Om han bare har sagt at han ikke kan treffes så har han jo ikke løyet? Anonymkode: e2379...8de Enig i at det er interessant dersom løgnen er noe for å hevde seg selv/fremstå viktig er det ikke bra Anonymkode: 476a5...052
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Hadde ikke møtt han igjen. Lyver han om sånn filleting, lyver han nok om langt viktigere ting også Anonymkode: d26d6...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 Din date er en løgner. Slike som han er kroniske løgnere. Her kan ts rote seg inn i mye trøbbel.. Anonymkode: b8df0...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i at det er interessant dersom løgnen er noe for å hevde seg selv/fremstå viktig er det ikke bra Anonymkode: 476a5...052 Fikk en mld når vi skulle treffes ,at han var trøtt etter jobb og skulle slappe av. Og gi en mld litt senere. Den kom aldri, for han hadde besøk. Noe jeg vet og han ikke vet at jeg vet.. Gang 2 nesten det samme, bare at han skrev om vi skulle treffes for så å ikke svare på mitt svar. Anonymkode: d611f...814
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #20 Skrevet 6. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Din date er en løgner. Slike som han er kroniske løgnere. Her kan ts rote seg inn i mye trøbbel.. Anonymkode: b8df0...2f0 Føler litt på den og. Vi har snakket om hva som er viktig i et forhold, bla. Da sa han ærlighet, men en hvit løgn / dekke litt over sannheten kunne være ok til en viss grad. Men jeg vet no ikke helt jeg.. om det er på denne måten jeg skal bli behandlet. Har feilet nok tidligere og trodde dette skulle være annerledes. Anonymkode: d611f...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå