AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Og du hadde hatt "fri" en hel uke, hadde du , med hånden på hjertet, klart å ikke falle for fristelsen å søke opp informasjon? Om det hadde vært to kjendiser som anklager hverandre, kanskje en av de var en megastjerne og den andre egentlig kun var kjent fordi hun/han hadde hatt et forhold til megastjernen. Jeg hadde aldri i verden klart det, jeg hadde hoppet på internett sekundet jeg kom inn døren. Det er null sjanse for at jeg hadde klart å gå en hel uke uten å søke informasjon, og den informasjonen hadde påvirket meg, i hvert fall om de tingene som hadde blitt tatt opp i retten hadde virket ufattelig. Tenk om megastjernen, for eksempel, hadde hatt ett rykte på seg om at han/hun var den snilleste og mest gavmilde personen i verden, at ikke en sjel som kjente ham hadde hatt noe stygt å si om ham/henne, men at han nå ble anklaget for å være ond rett og slett. Kanskje han hadde hatt noen feil og laster, muligens liker han /hun å drikke mega pinter med vin og kanskje slå til ett skap eller to, men hvem har vel ikke slengt igjen ett skap litt for hard eller sparket til en kommode, til og med ult som ett dyr noen ganger? Den andre personen som hadde kanskje ett ikke hatt ett like bra rykte, at hun prøver å lure til seg penger på uærlig vis eller kanskje han/henne ofte er frekk i intervju feks og nå kommer hun med disse forferdelige anklagene. Hadde du klart å ikke sjekke en nettavis eller to, tmz, you tube kanskje eller tik tok. Med hånden på hjertet, hadde du klart det? Hadde du tenkt at det var sannsynlig at de andre jurymedlemmene ikke søkte opp informasjon? Anonymkode: 80813...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå