Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt, følt eller sagt hvis en kjæreste hadde sagt det til deg? Hvis du henger med hodet og er tydelig fortvilet. 

Anonymkode: 27dec...120

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg. eksen min likte å få meg til å gråte for så å ha sex med meg. Jeg var så sulteforet på nærhet og kjærlighet at jeg tok imot det som varme. Han var helt sjuk i huet og jeg er på en MYE bedre plass nå. Takk gud. 

Anonymkode: 4daa6...262

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

At han er en dust som ikke har respekt for deg. 

Anonymkode: 049cd...6d9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

At han syns du er vakker.

Kanskje han oppriktig synes du er vakker i måten ansiktet sitt uttrykker følelser.

Anonymkode: a3c12...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Rødt flagg. eksen min likte å få meg til å gråte for så å ha sex med meg. Jeg var så sulteforet på nærhet og kjærlighet at jeg tok imot det som varme. Han var helt sjuk i huet og jeg er på en MYE bedre plass nå. Takk gud. 

Anonymkode: 4daa6...262

Korrekt. Helt syk i hodet … 

AnonymBruker
Skrevet

Samme sa eksen min... Han sa øyenfargen min endret seg når jeg var lei meg og tårevåt, at den kombinasjonen gjorde at han fikk følsen av å se på skinnende edelstener... Han kunne gå inn for å få meg til bli å lei meg bare for å kunne få se den effekten for så bare å stirre på meg.... Da det gikk opp for meg hva han drev med så ble han fort en eks! 

Anonymkode: 987dd...018

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At han syns du er vakker.

Kanskje han oppriktig synes du er vakker i måten ansiktet sitt uttrykker følelser.

Men er ikke det irrelevant da?

Hvis du brekker ryggen og første forbipasserende forteller deg at du ser vakker ut i din elendighet, hva hadde du følt da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt psykopat. 

Anonymkode: cbfb4...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva hadde du tenkt, følt eller sagt hvis en kjæreste hadde sagt det til deg? Hvis du henger med hodet og er tydelig fortvilet. 

Ironisk nok er menn ganske enkle. De aller fleste har ingen baktanker eller skjulte motiver når de sier det, de sier det som det er der og da. Så han mener vel at du er ekstra vakker når du ser mutt ut. End of story. 

Kanskje han sier det for å oppmuntre deg også? Kanskje var kommentaren helt fullstendig spontan?

Men så begynner dere kvinner å overtenke. Han respekterer deg ikke, dump han, røde flagg, syk i hodet, han er sexistisk, han er psykopat, tenker med kuken, har null vett og forstand, han roser din elendighet, han bruker hersketeknikker, og brettet ut dere anekdotiske egenvurderinger som ofte ikke har rot i virkeligheten... Ikke rart verden blir jævlig da.

Anonymkode: 6e4b4...479

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du brekker ryggen og første forbipasserende forteller deg at du ser vakker ut i din elendighet, hva hadde du følt da? 

Kommer jo an på hvorfor ts er lei seg. Om hun er det pga de har kranglet  så er det varseltegn. Er det fordi hun f.eks åpner seg opp og forteller det hun føler om noe og de deler et fint øyeblikk er det annerledes 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

min eks som var narc ble tent når jeg gråt. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 8ee6f...39a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Et tegn på en psykopat 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ironisk nok er menn ganske enkle. De aller fleste har ingen baktanker eller skjulte motiver når de sier det, de sier det som det er der og da. Så han mener vel at du er ekstra vakker når du ser mutt ut. End of story. 

Kanskje han sier det for å oppmuntre deg også? Kanskje var kommentaren helt fullstendig spontan?

Men så begynner dere kvinner å overtenke. Han respekterer deg ikke, dump han, røde flagg, syk i hodet, han er sexistisk, han er psykopat, tenker med kuken, har null vett og forstand, han roser din elendighet, han bruker hersketeknikker, og brettet ut dere anekdotiske egenvurderinger som ofte ikke har rot i virkeligheten... Ikke rart verden blir jævlig da.

Menn burde skjønne når de bør holde kjeft. Man sier ikke sånt når dama er knust av tristhet. Det er ikke å vise respekt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn burde skjønne når de bør holde kjeft. Man sier ikke sånt når dama er knust av tristhet. Det er ikke å vise respekt. 

Spørs veldig hva dama er knust av tristhet av. TS skrev "fortvilet", og høres ikke ut som om at hun har blitt rammet av dødsfall i familien akkurat, selv om du later som det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dette er ikke en tilfeldig forbipasserende, det er kjæresten din som sannsynligvis prøver å få deg til å føle deg bedre. 

Det gjelder selvsagt ikke dersom han går inn for å få deg til å gråte.

Anonymkode: da2bc...ef9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kommer vel an på situasjonen. Hvis det er sånn som mange av de andre tolker det her, er det jo riktig det de sier.

Hvis han er medfølende og vil trøste deg, og at du er vakker uansett, så er det jo fint

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men dette er ikke en tilfeldig forbipasserende, det er kjæresten din som sannsynligvis prøver å få deg til å føle deg bedre. 

Det gjelder selvsagt ikke dersom han går inn for å få deg til å gråte.

Smerte er smerte. 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Smerte er smerte. 🙂 

Det er ikke smerten som er poenget mitt, men vedkommende som kommenterer på utseendet ditt, og hvilken rolle denne har i ditt liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørs veldig hva dama er knust av tristhet av. TS skrev "fortvilet", og høres ikke ut som om at hun har blitt rammet av dødsfall i familien akkurat, selv om du later som det. 

Jeg later ikke som noe som helst. Damer kan bli lei seg av samme grunner som menn blir lei seg av, men kan også bli lei seg uten å egentlig vite hvorfor. Det betyr ikke at mannen ikke bør tenke over hva han sier fordi han ikke evner å forstå det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke smerten som er poenget mitt, men vedkommende som kommenterer på utseendet ditt, og hvilken rolle denne har i ditt liv.

Poenget mitt er at utseende er irrelevant når man er lei seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...