AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Hei, Vi skal pusse opp badet vårt. Har du noen erfaringer du vil dele? - Hva er viktig å tenke på? - Kom det mange uforutsette utgifter? - Hvor mye dyrere/billigere ble det enn prisanslag, eller hadde dere fastpris? - Har du noen håndverkere/entreprenører å anbefale i Oslo og omegn? Alle erfaringer mottas med takk! Anonymkode: 23d30...552
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Bruk et seriøse firmaer, bruk google å sjekke nøye. Utrolig mange sjekker ingenting dessverre. Bad er kostbart! Men husk at du kan pusse opp mye rimeligere med dusjkabinett osv, må ikke ha tett våtrom. Anonymkode: c760d...f9d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Velg en totalentreprenør hvis dere går for full rehabilitering. Det skal inn veldig mange ulike håndverksgrupper i ulike faser av prosjektet, og det å slippe denne koordineringsjobben er verdt å betale seg ut av. jeg hadde fastpris på min våtromsrehabilitering - men det er viktig at du forstår hva som inngår i fastprisen og hva som kommer utenom. Hos meg var det litt rart satt opp - jeg rehabiliterte flere rom, blant annet et bad og et toalettrom, på toalettrommet var ny do inkludert i prisen, mens det ikke var det på badet. Anonymkode: e913d...27b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå