Gå til innhold

Kvinner flest vil ha maskuline menn, menn flest vil ha feminine kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Myte eller sanhhet?

Anonymkode: 95f48...c62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mja. Hva legger du i maskulin og feminin? Utseende? Væremåte, egenskaper? Tradisjonelle kjønnsroller? 

Anonymkode: 8a4d6...4be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Myte. Har aldri i hele mitt liv sett et heterofilt par der dama er sånn fisefin vestkant frue med flink pike syndrom, og mannen er ekstremt hårete og skitten huleboer type. De fleste finner en som passer seg. 

Anonymkode: 36925...08c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Myte. Har aldri i hele mitt liv sett et heterofilt par der dama er sånn fisefin vestkant frue med flink pike syndrom, og mannen er ekstremt hårete og skitten huleboer type. De fleste finner en som passer seg. 

Anonymkode: 36925...08c

Du beskrev akkurat forholdet til meg og samboer 😂😂 men du har helt rett, det er ikke å anbefale 😅

Anonymkode: f5626...e30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du beskrev akkurat forholdet til meg og samboer 😂😂 men du har helt rett, det er ikke å anbefale 😅

Anonymkode: f5626...e30

Samme her, det var meg og eksen. Det funka ikke, vi ble for ulike.

Anonymkode: ac617...136

• Liker 1
Skrevet

Tror det er mye sannhet i det. Men for meg dreier maskulin og feminin seg om energi, personlighet, væremåte og ikke utseende.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Sannhet, hvertfall blandt oss som er 40/45+

• Hjerte 2
Skrevet

Veldig sant for meg. Jeg er mann, og tiltrekkes av det feminine.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt forhold er slik, i hvert fall.

Anonymkode: 3a000...aae

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror sannheten er at heterofile damer vil ha en mann som er MER maskulin enn seg selv, og heterofile menn vil ha en dame som er MER feminin enn dem selv.

Dermed kan skikkelig feminine damer godt være sammen med en metroseksuell mann, og en "tømmerhogger av den gamle skolen" kan godt være sammen med ei dame som holder seg til Felleskjøpet-dress og null sminke.

Og tilsvarende med "mykere" verdier, så er mannlig barnehagelærer + kvinnelig sykepleier en mer "sannsynlig" match enn at denne barnehagelæreren er sammen med en anleggsmaskinfører - som igjen gjerne er sammen med en mann innen noenlunde samme yrke, håndverker, bonde etc. Helt uavhengig av utseende. 

Anonymkode: c8fcb...28d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Feil. Jeg foretrekker pene, litt feminine menn. Johnny Depp osv.

Anonymkode: 1e79b...d9f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Myte eller sanhhet?

Anonymkode: 95f48...c62

Begge deler. Når de blir kjent oppdager de fleste at det er noen viktige forskjeller mellom en kvinne og en mann. Dersom de setter pris på disse forblir de sammen. 

Anonymkode: 7c9dc...f5f

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne har jeg dessverre inntrykk at at endel menn ser for seg at "feminin kvinne" oppfører seg litt som et annenrangs menneske som ikke har særlige tanker om seg selv og egen verdi, ikke tar noe særlig plass, ikke utfordrer og ikke tør å være seg selv helt og fullt. Attpåtil skal hun gjøre ting med utseendet sitt som ikke er naturlig, og som krever endel tid og penger. Det blir en så innskrenkende måte å være menneske på at jeg tror jeg står over. Er heller singel enn å være smilende nikkedukke og stuller og steller for alle rundt meg, mens jeg har lange pragende negler, smykker, høye hæler og håret perfekt dandert.

Anonymkode: 69d47...2b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Feil. Jeg foretrekker pene, litt feminine menn. Johnny Depp osv.

Anonymkode: 1e79b...d9f

Jeg også. Smal og fin kropp, pent ansikt med store øyne og smal ansiktsform med fint formet beinstruktur. Pene hender, slanke og myke med lange fingre.

Anonymkode: cdab7...b9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg også. Smal og fin kropp, pent ansikt med store øyne og smal ansiktsform med fint formet beinstruktur. Pene hender, slanke og myke med lange fingre.

Lol, når menn kommer med slike beskrivelser...så er ikke tilbakemeldingene nådige...

Anonymkode: 54e62...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol, når menn kommer med slike beskrivelser...så er ikke tilbakemeldingene nådige...

Anonymkode: 54e62...de9

Tar makta tilbake😊 Personlighet er viktigst da, så lenge du ikke er en harry tjukkas, det er diskvalifiserende uansett personlighet

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best intellektuelle menn med aristokratiske, forfinede ansiktstrekk og slank (ikke muskuløs) kropp. Litt som Jeremy Irons.

Anonymkode: 20115...c1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker best intellektuelle menn med aristokratiske, forfinede ansiktstrekk og slank (ikke muskuløs) kropp. Litt som Jeremy Irons.

Anonymkode: 20115...c1b

Åh, han er min mann...💗 Inkarnasjonen av lekker...Og en av de ca 200 som ikke taper seg nevneverdig etter fylte 50...Gå bort, skitne tanker😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Som kvinne har jeg dessverre inntrykk at at endel menn ser for seg at "feminin kvinne" oppfører seg litt som et annenrangs menneske som ikke har særlige tanker om seg selv og egen verdi, ikke tar noe særlig plass, ikke utfordrer og ikke tør å være seg selv helt og fullt. Attpåtil skal hun gjøre ting med utseendet sitt som ikke er naturlig, og som krever endel tid og penger. Det blir en så innskrenkende måte å være menneske på at jeg tror jeg står over. Er heller singel enn å være smilende nikkedukke og stuller og steller for alle rundt meg, mens jeg har lange pragende negler, smykker, høye hæler og håret perfekt dandert.

Anonymkode: 69d47...2b5

Da tror jeg du har feil inntrykk. Jeg tiltrekkes av feminine kvinner, men det er absolutt ingenting i det hele tatt med din beskrivelse som har noe med hva jeg legger i feminin å gjøre. Å være trygg i sin femininitet er sexy. Å være ekstremt usikker i ett og alt er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 4aa3b...c25

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg du har feil inntrykk. Jeg tiltrekkes av feminine kvinner, men det er absolutt ingenting i det hele tatt med din beskrivelse som har noe med hva jeg legger i feminin å gjøre. Å være trygg i sin femininitet er sexy. Å være ekstremt usikker i ett og alt er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 4aa3b...c25

Hvem definerer innholdet i den femininiteten da? Kan det være ...en mann?

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...