Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fjor høst dro kona og venninnene hennes på jentetur til New York. Og jeg hadde ikke noe problem med det. 
Nå planlegger jeg og noen kompiser en guttetur til Bangkok senere i år. Men kona nekter og mener vi må velge et annet reisemål. Er ikke det litt drøyt?

Anonymkode: 326a4...ae0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er hen redd du skall ligge med prostituerte? Her skjønner jeg ikke...

Anonymkode: ecd3e...778

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er hen redd du skall ligge med prostituerte? Her skjønner jeg ikke...

Anonymkode: ecd3e...778

Tviler på at kona hans er hen.

Anonymkode: 96ed6...d83

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med kona. Menn reiser til Bangkok for en ting. Selveste paven ville røket på en smell der. 

Anonymkode: dc411...666

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig med kona. Menn reiser til Bangkok for en ting. Selveste paven ville røket på en smell der. 

Har menn så liten selvkontroll?! Ærlig talt!

Anonymkode: 58672...fda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten er du notorisk utro og uten selvkontroll, eller så er kona di kontrollerende og mistroisk. I begge tilfeller er ikke forholdet liv laga.

Anonymkode: 241a0...0ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den dagen min samboer legger seg opp i hvor jeg drar på guttetur så må hun samtidig søke adresseendring. 

Jeg er ingen som gir noen tillatelse til å reise, og forventer det samme tilbake. 

Anonymkode: 4c4db...7f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den dagen min samboer legger seg opp i hvor jeg drar på guttetur så må hun samtidig søke adresseendring. 

Jeg er ingen som gir noen tillatelse til å reise, og forventer det samme tilbake. 

Anonymkode: 4c4db...7f8

Jeg er i prinsippet enig. Men en som legger opp til en guttetur til Bangkok er samtidig en som jeg ikke ville hatt heller. ( og ja- jeg har veldig god kjennskap til Thailand og har sett det meste der- også gutteklubben «grei» på tur der. ) 

Anonymkode: d34fd...2b6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, her veksler vi mellom gutteturer til Pattaya og Bangkok fra år til år, og dette er selvfølgelig ikke noe min kone har noe med. Det er jo mitt privatliv hva jeg gjør der. Ærlig talt, man gir hverandre frihet i et forhold, og man stoler på hverandre. Det er kun damer som er usikre på seg selv som nekter mannen slike turer. Til gjengjeld har ikke jeg noe i mot å sende henne en uke på hytta for å male og pusse opp der. Så friheten går jo begge veier. 

Anonymkode: 755bd...6e1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har menn så liten selvkontroll?! Ærlig talt!

Anonymkode: 58672...fda

De har nok det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Horer er det overalt i verden...så det argumentet holder ikke.

Anonymkode: 7ae34...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her, her veksler vi mellom gutteturer til Pattaya og Bangkok fra år til år, og dette er selvfølgelig ikke noe min kone har noe med. Det er jo mitt privatliv hva jeg gjør der. Ærlig talt, man gir hverandre frihet i et forhold, og man stoler på hverandre. Det er kun damer som er usikre på seg selv som nekter mannen slike turer. Til gjengjeld har ikke jeg noe i mot å sende henne en uke på hytta for å male og pusse opp der. Så friheten går jo begge veier. 

Generøs type, du 

Anonymkode: 4f024...eeb

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hørt sånn bullshit, vil en mann dyppe seg i ett kvinnfolk så er dansen for det like stor maaaaange andre plasser i verden..

Anonymkode: 4f5b8...4de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generøs type, du 

Takk for det, er jo viktig for meg at friheten går begge veier. Så jeg har full tillit til henne når jeg sender henne opp til hytta med verktøykassa, pussemaskin og noen liter maling. Den friheten er viktig for meg å gi henne! Hun gjengjelder det med å ikke spørre om hvordan Pattaya var. Det er ekte kjærlighet 💗

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for det, er jo viktig for meg at friheten går begge veier. Så jeg har full tillit til henne når jeg sender henne opp til hytta med verktøykassa, pussemaskin og noen liter maling. Den friheten er viktig for meg å gi henne! Hun gjengjelder det med å ikke spørre om hvordan Pattaya var. Det er ekte kjærlighet 💗

🤣🤣🤣🤣

• Liker 3
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2022 at 9:30 AM, AnonymBruker said:

Hun drar på hytta for å male og pusse opp og du drar til Pattaya og gjør hva du vil der? 😂😂😂

Anonymkode: 7debb...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke nekta mannen å reise. Men, om gutteturen ble lagt DIT av alle plasser, så hadde han kommet hjem som singel. Det er kun EN grunn til at menn reiser aleine til Thailand. 

Anonymkode: c8c0d...964

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville ikke nekta mannen å reise. Men, om gutteturen ble lagt DIT av alle plasser, så hadde han kommet hjem som singel. Det er kun EN grunn til at menn reiser aleine til Thailand. 

Anonymkode: c8c0d...964

Dette er bare tull. Jeg har vært i Thailand flere ganger, både på guttetur og kjærestetur, og har aldri hatt sex med prostituerte, verken der eller andre steder. Har aldri sett noen andre i reisefølget gjøre det heller. Thailand har fantastisk mye å by på, både når det gjelder by- og strandliv, og er en av mine favorittreisemål i Sørøst-Asia.

Dersom man skal utelukke enhver destinasjon hvor prostitusjon er lett tilgjengelig er det rimelig mange steder i verden som er uaktuelle, også her i Norge. Prostitusjon er for øvrig ulovlig i Thailand, i motsetning til mange land i Europa hvor selv organiserte bordeller er lovlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/6/2022 at 9:09 AM, AnonymBruker said:

Så det mener du!! Du skjærer alle over en kam her.. det blir som æ ska si at alle damer som reiser på venninne tur er horer..for de hopper jo til seng ukritisk med utenlandske menn...nei sjærp dæ

Anonymkode: 4f5b8...4de

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 8.42):

I fjor høst dro kona og venninnene hennes på jentetur til New York. Og jeg hadde ikke noe problem med det. 
Nå planlegger jeg og noen kompiser en guttetur til Bangkok senere i år. Men kona nekter og mener vi må velge et annet reisemål. Er ikke det litt drøyt?

Anonymkode: 326a4...ae0

Kona din er et menneske med følelser. Hun har opplagt angst av tanken at du blir med på guttetur til Bangkok. Er det drøyt? Er mye rart med følelser til oss mennesker. Jeg liker Bangkok, har vært der med kona hjemme i Norge, uten noen angst hos henne. Men kan ikke se rasjonalitet bak å prioritere å dra på guttetur akkurat til Bangkok, fremfor å prioritere følelsene til din kone, er et minimalt offer for din ektefelle.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...