AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Er det lurest å gå veien om it og i såfall hvilken retning? Jeg kommer ikke inn på medisin eller psykologi og har allerede en grad i økonomi så vil helst slippe mer enn tre år til med utdanning Anonymkode: 117aa...b57
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 Uansett hvilken vei du går ser jeg for meg at du først må jobbe masse for å få klientbase og evt kutte ned til færre timer over tid. Anonymkode: 4a0bc...cdb 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Jeg fakturerer 1000,-/timen og jobber så mye/lite jeg vil. Kunne sikkert tatt mer, men velger heller ekstremt fleksibel arbeidstid. Det enkleste er å bli best på et relativt snevert felt, som har mange potensielle klienter og få konkurrenter. Jeg har ikke utdannelse innen ekspertfeltet mitt (innen helse), men har lest meg opp selv og deretter brukt jungeltelegrafen. Når alle som får hjelp av deg er strålende fornøyde og forteller det videre tar det knapt noen mnd før du sitter med venteliste og kan velge hvor mye du vil jobbe. Du bør ha mye kunnskap, men kanskje viktigere er god formidlingsevne, et genuint ønske om å hjelpe folk og et brennende engasjement. Ergo er det lurt å velge et fagområde som du elsker, da er det enkelt å lære om det, og lett og lære fra seg. Anonymkode: 46a77...01c 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Kan man ikke bli selvstendig konsulent med en grad i økonomi? Anonymkode: 6ae14...b7d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 Husk at det er forskjell på hva du fakturerer og hva du ender opp med i lønn. Anonymkode: 02b66...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå