AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #1 Skrevet 6. mai 2022 Hei dere. Skal løpe 16km i morgen, 4 år siden jeg løp det samme løpet sist, da var jeg i noe bedre løpeform enn det jeg er i nå. Løper jevnt og trutt til vanlig, og har god kodisjon. Men de siste mnd har jeg løpt maks 2 ganger i uka, pga jobb og studier, tiden har ikke strukket til. Løper 6-8km ganske "lett", men spent på 16k imorgen.. kjenner jeg har lyst å droppe det, men vet jeg klarer det, innerst inne..😅 Hva tenker dere? Er jeg gærn som vil prøve.. Har ikke noe mål om ny pers eller god tid akkurat, bare å gjennomføre i et tempo jeg kan holde over tid, typ 6:50 per km😅🤪 Anonymkode: 6b857...dc3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #2 Skrevet 6. mai 2022 Nei, det tenker jeg går fint. Ikke gå for hardt ut, hold en stabil fart. 16 km er ikke så langt og bør være helt overkommelig om du løper 6-8 km ganske lett Anonymkode: 5e20c...9f0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #3 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei, det tenker jeg går fint. Ikke gå for hardt ut, hold en stabil fart. 16 km er ikke så langt og bør være helt overkommelig om du løper 6-8 km ganske lett Anonymkode: 5e20c...9f0 Takk!🙂 satser på det går! var å løp en "prøverunde" i går på 6,5km i den farten jeg ser for meg å holde imorgen, og det gikk veldig bra! er så lenge siden jeg har løpt lengre enn 10k og har glemt hvor seige de siste km føles.. så får litt kalde føtter nå før start imorra😅 Anonymkode: 6b857...dc3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Glommaløpet? Hvordan gikk det? Anonymkode: c514e...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå