Gå til innhold

Mat tips for å ned i vekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 hours ago, Embla Othea said:

Fordelen ved keto er at den er veldig effektiv, uten tvil, men ulempene er at så snart du begynner å spise karbo igjen er at du begynner å legge på deg igjen.

Jeg ville ikke kalle det en ulempe ved en måte å spise på at den bare funker så lenge du faktisk spiser slik. Selvsagt legger du på deg igjen hvis du går tilbake til å spise det som gjorde deg feit.

Uansett kan man gå på lavkarbo en stund og se hvordan det går, og prøve med karbs igjen hvis man ønsker, men kanskje i mindre mengder. Hvis du får en alt eller ingenting-holdning som gjør at du "sprekker" kan det være lurt å kjøre moderat karbo eller ha en dag i uka der du spiser hva som helst du har lyst på. For noen av oss gjør lavkarbo at vi mister mye av appetitten på søtsaker, og det er selvsagt det beste.

Anonymkode: 998f7...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 7.48):

Skjønner den, men jeg vil unngå å telle kalorier, 

Anonymkode: c33ea...dc3

Du går ikke ned på lavkarbo så lenge du inntar mer kalorier du forbrenner, så ønsker du å gå ned i vekt må du sørge for at du inntar mindre kalorier enn du forbruker.

Anonymkode: d7bdd...d0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du går ikke ned på lavkarbo så lenge du inntar mer kalorier du forbrenner, så ønsker du å gå ned i vekt må du sørge for at du inntar mindre kalorier enn du forbruker.

Anonymkode: d7bdd...d0d

Jeg kjenner ingen som teller kalorier på lavkarbo, det blir jo bare stress og kaloritelling ødelegger ofte mer enn det gagner 

Anonymkode: c33ea...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...