cosmopolitan-mum Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Sønnen min har vært anmeldt for vold av sin tidligere kjæreste, men saken ble henlagt. Sønnen min sa han ikke hadde gjort noe og tidligere kjæreste sa det motsatte. Klassisk ord mot ord. Jeg bor mye alene med sønnen min da mannen min er mye borte på jobb. Sønnen min har ikke noe respekt for meg og kjører bilen min selv om han ikke har førerkort. Sønnen min har alltid kjæreste, men han bytter ofte da han fort går lei. Jeg ønsker at han skal slå seg til ro med en og gi meg et barnebarn. Han vil nok roe seg litt ned når han får barn. I dag var kjæresten hans på besøk hos oss og jeg hørte sønnen min skrek og møbler som ble flyttet. Da gikk jeg opp trappen for å lytte mer. Jeg hørte kjæresten gråte og sønnen min som ropte jævla hore. Jeg aksepterer ikke banning i huset og banket på døren. Da sønnen min åpnet så jeg at kjæresten hadde et blått øye. Jeg spurte om han hadde slått, men hun sa nei. Jeg kjørte kjæresten og sønnen min på legevakten som sjekket øye. Legen sa at øyet ville bli bra igjen. Jeg kjørte hjem kjæresten hans og på veien hjem spurte jeg sønnen min på nytt. Da eksploderte han i sinne og skrek stygge ting. Jeg merker at jeg begynner å bli litt redd for han. Han har brukt kredittkortet mitt flere ganger og pappaen hans synes det bare er morsomt. Pappaen hans er også veldig stolt over at han har hatt så mange kjærester. Hvordan kan vi mammaer klare å nå sønnene våre når de blir eldre?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 cosmopolitan-mum skrev (11 minutter siden): Sønnen min har vært anmeldt for vold av sin tidligere kjæreste, men saken ble henlagt. Sønnen min sa han ikke hadde gjort noe og tidligere kjæreste sa det motsatte. Klassisk ord mot ord. Jeg bor mye alene med sønnen min da mannen min er mye borte på jobb. Sønnen min har ikke noe respekt for meg og kjører bilen min selv om han ikke har førerkort. Sønnen min har alltid kjæreste, men han bytter ofte da han fort går lei. Jeg ønsker at han skal slå seg til ro med en og gi meg et barnebarn. Han vil nok roe seg litt ned når han får barn. I dag var kjæresten hans på besøk hos oss og jeg hørte sønnen min skrek og møbler som ble flyttet. Da gikk jeg opp trappen for å lytte mer. Jeg hørte kjæresten gråte og sønnen min som ropte jævla hore. Jeg aksepterer ikke banning i huset og banket på døren. Da sønnen min åpnet så jeg at kjæresten hadde et blått øye. Jeg spurte om han hadde slått, men hun sa nei. Jeg kjørte kjæresten og sønnen min på legevakten som sjekket øye. Legen sa at øyet ville bli bra igjen. Jeg kjørte hjem kjæresten hans og på veien hjem spurte jeg sønnen min på nytt. Da eksploderte han i sinne og skrek stygge ting. Jeg merker at jeg begynner å bli litt redd for han. Han har brukt kredittkortet mitt flere ganger og pappaen hans synes det bare er morsomt. Pappaen hans er også veldig stolt over at han har hatt så mange kjærester. Hvordan kan vi mammaer klare å nå sønnene våre når de blir eldre? Hvor i all verden er konsekvensene? Tenker det er på tide at du tar ansvar. Sørg for at han ikke under noen omstendigheter kan få bilnøklene, be han flytte fordi han ikke respekterer deg. En slik person burde absolutt ikke få barn. Anonymkode: 2dd3d...26b 27 6
cosmopolitan-mum Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor i all verden er konsekvensene? Tenker det er på tide at du tar ansvar. Sørg for at han ikke under noen omstendigheter kan få bilnøklene, be han flytte fordi han ikke respekterer deg. En slik person burde absolutt ikke få barn. Anonymkode: 2dd3d...26b Jeg har forsøkt og sette grenser, men det er vanskelig når pappaen hans bare ler og ikke reagerer. Jeg har prøvd å få han til å begynne med yoga. Han har blitt tatt av politiet uten førerkort og har fått utsettelse, men det bryr han seg ikke om. Jeg tror han trenger sinne terapi, men han blir rasende hvis jeg nevner det. På ungdomsskolen var BUP involvert fordi han hadde slått ned læreren sin. Jeg må bare finne ut hvordan jeg kan nå sønnen min. Føler meg som en elendig mor.
Jullen Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 (endret) cosmopolitan-mum skrev (56 minutter siden): Sønnen min har vært anmeldt for vold av sin tidligere kjæreste, men saken ble henlagt. Sønnen min sa han ikke hadde gjort noe og tidligere kjæreste sa det motsatte. Klassisk ord mot ord. Jeg bor mye alene med sønnen min da mannen min er mye borte på jobb. Sønnen min har ikke noe respekt for meg og kjører bilen min selv om han ikke har førerkort. Sønnen min har alltid kjæreste, men han bytter ofte da han fort går lei. Jeg ønsker at han skal slå seg til ro med en og gi meg et barnebarn. Han vil nok roe seg litt ned når han får barn. I dag var kjæresten hans på besøk hos oss og jeg hørte sønnen min skrek og møbler som ble flyttet. Da gikk jeg opp trappen for å lytte mer. Jeg hørte kjæresten gråte og sønnen min som ropte jævla hore. Jeg aksepterer ikke banning i huset og banket på døren. Da sønnen min åpnet så jeg at kjæresten hadde et blått øye. Jeg spurte om han hadde slått, men hun sa nei. Jeg kjørte kjæresten og sønnen min på legevakten som sjekket øye. Legen sa at øyet ville bli bra igjen. Jeg kjørte hjem kjæresten hans og på veien hjem spurte jeg sønnen min på nytt. Da eksploderte han i sinne og skrek stygge ting. Jeg merker at jeg begynner å bli litt redd for han. Han har brukt kredittkortet mitt flere ganger og pappaen hans synes det bare er morsomt. Pappaen hans er også veldig stolt over at han har hatt så mange kjærester. Hvordan kan vi mammaer klare å nå sønnene våre når de blir eldre? Dette er såpass alvorlig avvikende adferd fra sønnen din at dere må vel ha fanget opp disse trekkene lenge før han ble tenåring? Hvor gammel er han? Han må uansett få hjelp så snart som mulig. Og da kanskje først og fremst starte med en god utredning fremfor brannslukking av symptomene. Jeg tror jeg ville startet med å kontakte Bufdir.De vil veilede deg videre til de rette hjelpeinstansene. De vil også tilby hjelp, råd&veiledning til deg som mamma. Endret 5. mai 2022 av Jullen 11 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Dette tror jeg ikke et øyeblikk på. Anonymkode: 6e367...def 11 10
Hinsk Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 cosmopolitan-mum skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt og sette grenser, men det er vanskelig når pappaen hans bare ler og ikke reagerer. Jeg har prøvd å få han til å begynne med yoga. Han har blitt tatt av politiet uten førerkort og har fått utsettelse, men det bryr han seg ikke om. Jeg tror han trenger sinne terapi, men han blir rasende hvis jeg nevner det. På ungdomsskolen var BUP involvert fordi han hadde slått ned læreren sin. Jeg må bare finne ut hvordan jeg kan nå sønnen min. Føler meg som en elendig mor. Dette må da være en tulletråd. Å ja, i såfall få han til å begynne med yoga. Hjelper for de fleste som gjør opprør og sliter med sinne og vold. 👍🙄 6
cosmopolitan-mum Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2022 Jullen skrev (6 timer siden): Dette er såpass alvorlig avvikende adferd fra sønnen din at dere må vel ha fanget opp disse trekkene lenge før han ble tenåring? Hvor gammel er han? Han må uansett få hjelp så snart som mulig. Og da kanskje først og fremst starte med en god utredning fremfor brannslukking av symptomene. Jeg tror jeg ville startet med å kontakte Bufdir.De vil veilede deg videre til de rette hjelpeinstansene. De vil også tilby hjelp, råd&veiledning til deg som mamma. Sønnen min nekter å bli med og mener at han ikke trenger hjelp. Han går ikke på skole eller jobb så han er ikke vant til å innpasse seg etter folk. Etter sønnen min fylte 18 år så har han ikke så mye rettigheter. Jeg er bare så utrolig sliten av å være redd.
Thyra Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 cosmopolitan-mum skrev (7 timer siden): Sønnen min har vært anmeldt for vold av sin tidligere kjæreste, men saken ble henlagt. Sønnen min sa han ikke hadde gjort noe og tidligere kjæreste sa det motsatte. Klassisk ord mot ord. Jeg bor mye alene med sønnen min da mannen min er mye borte på jobb. Sønnen min har ikke noe respekt for meg og kjører bilen min selv om han ikke har førerkort. Sønnen min har alltid kjæreste, men han bytter ofte da han fort går lei. Jeg ønsker at han skal slå seg til ro med en og gi meg et barnebarn. Han vil nok roe seg når han får barn. I dag var kjæresten hans på besøk hos oss og jeg hørte sønnen min skrek og møbler som ble flyttet. Da gikk jeg opp trappen for å lytte mer. Jeg hørte kjæresten gråte og sønnen min som ropte jævla hore. Jeg aksepterer ikke banning i huset og banket på døren. Da sønnen min åpnet så jeg at kjæresten hadde et blått øye. Jeg spurte om han hadde slått, men hun sa nei. Jeg kjørte kjæresten og sønnen min på legevakten som sjekket øye. Legen sa at øyet ville bli bra igjen. Jeg kjørte hjem kjæresten hans og på veien hjem spurte jeg sønnen min på nytt. Da eksploderte han i sinne og skrek stygge ting. Jeg merker at jeg begynner å bli litt redd for han. Han har brukt kredittkortet mitt flere ganger og pappaen hans synes det bare er morsomt. Pappaen hans er også veldig stolt over at han har hatt så mange kjærester. Hvordan kan vi mammaer klare å nå sønnene våre når de blir eldre? Han høres ut som en som absolutt ikke bør ha omsorgen for barn. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 cosmopolitan-mum skrev (11 timer siden): Jeg har forsøkt og sette grenser, men det er vanskelig når pappaen hans bare ler og ikke reagerer. Jeg har prøvd å få han til å begynne med yoga. Han har blitt tatt av politiet uten førerkort og har fått utsettelse, men det bryr han seg ikke om. Jeg tror han trenger sinne terapi, men han blir rasende hvis jeg nevner det. På ungdomsskolen var BUP involvert fordi han hadde slått ned læreren sin. Jeg må bare finne ut hvordan jeg kan nå sønnen min. Føler meg som en elendig mor. Å du lurer på om han har vært voldelig mot kjærestene sine. Vet du hva. Hadde min gjort noe sånt, så hadde jeg vitnet i mot han. Sagt sorry du har gått for langt, og du må ta konsekvensen av dine handlinger. Det hjelper ikke positivt på at far hans er en dust. Men det ene er hold bilnøkler og kreditt kort langt unna han. Iallefall ikke la ha noe tilgang til kode på kortet ditt. Dessuten så tror jeg bør få han til å flytte ut, ganske snart fordi han har et farlig reaksjon mønster når han ikke får det som han vil, og den høres ut som er en blomstrende oppførsel. Han får vel alt gratis og kan gjøre som han vil, så da fortsetter han. Han er ufin med deg fordi han ikke respekterer deg eller kvinner Og for all del ikke ønsk at han skal bli pappa. Et barn skal ikke redde han. Det er voksne som skal ta seg av barna. Ikke omvendt. Du bør virkelig krysse fingrene for at han ikke får barn, da blir det enda fler barnevern barn eller ødelagt voksen er barn er ikke løsning på noe som helst, og skal ikke være det. Du lurer på om han er voldelig etter bråk og en diger blåveis. Altså går det an å skyve ting så til grader under teppet. Selvfølgelig slo han blåveis på henne. Hvor mange fler bevis trenger du egentlig? For å se at din sønn er et lite monster blitt? Anonymkode: 72d81...249 4
cosmopolitan-mum Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2022 Jeg tror at sønnen min vil forandre seg hvis han får barn. Da vil han sikkert ta mer ansvar og forstå alvoret. Han fullførte ikke VGS så han har fått jobb av mannen min, men han kommer for sent hver dag. Farmoren og farfaren hans har kjøpt en liten leilighet til ham, men han bor mest hjemme fordi han ikke liker leiligheten. Da sønnen min var liten mistet jeg han i bakken og jeg er redd det er årsaken til at han er hissig. Sønnen min er sint fordi han har vokst opp som enebarn og mener at det er grunnen til alt som går galt i livet hans. Det jeg trenger er å vite hvordan jeg kan nå ham. Han er veldig snill mot hunden vår og fetterne sine. Han er en god gutt som sliter litt med sinnet sitt. Hvordan når man barn med sinneproblemer?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Dette bør du politianmelde. Selvsagt mishandler han kvinner, du kan ikke lukke øynene. Og nei, du vil ikke at han skal gi deg barnebarn, han er ingen god far. Anonymkode: fe037...6bb 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 cosmopolitan-mum skrev (9 timer siden): Sønnen min har vært anmeldt for vold av sin tidligere kjæreste, men saken ble henlagt. Sønnen min sa han ikke hadde gjort noe og tidligere kjæreste sa det motsatte. Klassisk ord mot ord. Jeg bor mye alene med sønnen min da mannen min er mye borte på jobb. Sønnen min har ikke noe respekt for meg og kjører bilen min selv om han ikke har førerkort. Sønnen min har alltid kjæreste, men han bytter ofte da han fort går lei. Jeg ønsker at han skal slå seg til ro med en og gi meg et barnebarn. Han vil nok roe seg litt ned når han får barn. I dag var kjæresten hans på besøk hos oss og jeg hørte sønnen min skrek og møbler som ble flyttet. Da gikk jeg opp trappen for å lytte mer. Jeg hørte kjæresten gråte og sønnen min som ropte jævla hore. Jeg aksepterer ikke banning i huset og banket på døren. Da sønnen min åpnet så jeg at kjæresten hadde et blått øye. Jeg spurte om han hadde slått, men hun sa nei. Jeg kjørte kjæresten og sønnen min på legevakten som sjekket øye. Legen sa at øyet ville bli bra igjen. Jeg kjørte hjem kjæresten hans og på veien hjem spurte jeg sønnen min på nytt. Da eksploderte han i sinne og skrek stygge ting. Jeg merker at jeg begynner å bli litt redd for han. Han har brukt kredittkortet mitt flere ganger og pappaen hans synes det bare er morsomt. Pappaen hans er også veldig stolt over at han har hatt så mange kjærester. Hvordan kan vi mammaer klare å nå sønnene våre når de blir eldre? Burde ikke fått barn eller dame før han har tatt sinnemestringskurs og skikkelig oppdragelse i hvordan behandle kvinner og andre!!! Skal han banke barna?? Slår du en kvinne er det lett å finne andre ofre og! Du bryr deg ikke mye om andre da! Kast han på ræva ut! Og snakk med damen hans at hun bør komme seg vekk om han er stygg med hun!! Stakkars barn om det blir noe av! Hilsen en som vokste opp i ett veldig voldig hjem! Anonymkode: a113a...95d 1
Rhodiola Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Ryddet for brudd på opphavsrett, oppfordring til lovbrudd, latterliggjøring og brukerdebatt. Tråden er også ryddet for kommentarer og spørsmål ifht. moderering. Dette er noe som tas i mot i Ris, ros og spørsmål, Private henvendelser eller i PM til moderator. Rhodiola, mod. Endret 6. mai 2022 av Rhodiola fordi etterfølgende innlegg i tråden ble ryddet for oppfordringer til lovbrudd og brukerdebatt i tillegg til kommentarer og spørsmål ifht. moderering
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Hvilken kultur kommer dere fra? Anonymkode: 345d7...2c8
Deep Impact Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Ble ikke denne tråden laget for en uke siden også? 1
cosmopolitan-mum Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #18 Skrevet 6. mai 2022 Sønnen min har aldri blitt slått som liten. Jeg har alltid tenkt at han er som faren sin. Faren slo både meg og andre, men aldri etter jeg ble gravid. Da forandret faren seg og har ikke vært voldelig eller truende siden. Jeg tenker det eneste som kan redde sønnen min er at han får barn. Men da må han lære å oppføre seg ovenfor det annet kjønn. Jeg må klare å få ham til å innrømme at han banket opp kjæresten for at han skal forstå at det var galt. Men sønnen min innrømmer ingenting og nekter på alt som vanlig. Når jeg ikke klarer å få ham til å inrømme noe så kan jeg ikke irettesette ham. Jeg er redd for at sønnen min kan havne i problemer hvis han ikke får ro i sjelen sin.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 Han der skal aldri få barn!!! Det skjønner du også. Og sånn ellers: I call bull shit på hele tråden👹 Anonymkode: d2c25...265 3
cosmopolitan-mum Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han der skal aldri få barn!!! Det skjønner du også. Og sånn ellers: I call bull shit på hele tråden👹 Anonymkode: d2c25...265 Sønnen min går igjennom en vanskelig fase og er ikke noe dårlig menneske. Døm handlingen, men ikke mennesket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå