Gå til innhold

Tykk og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå.

Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv?

Det kan jo ikke være umulig å ha sex selv om man er feit. 

Anonymkode: f462e...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå.

Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv?

Er selv ganske overvektig men har ikke problemer med noen stillinger. Må jo prøve seg frem til det som fungerer.

Viktigste er å holde seg i så god form man kan så man holder ut i mer enn 5 minutter.

Endret av Blizz1
...
  • Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke utfordringer tenker du på?

Anonymkode: 76dc4...d27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å slanke deg ?

Anonymkode: bf9a7...2c5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært helt oppe i fedmekategorien men har aldri hatt problemer med å gjennomføre sex, verken mtp stillinger eller utholdenhet. Hvis du har problemer med sex på grunn av størrelsen er du ikke tykk, da er du pr definisjon sykelig overvektig. Da er det andre ting du burde bekymre deg mer for enn sex. Hvordan fungerer du ellers i hverdagen?

Anonymkode: e7bdb...08e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Jeg var så overvektig på et tidspunkt at jeg fikk den ikke opp. Jeg gikk ned noen kg og det ble bedre. Jeg møtte en veldig hyggelig, men ganske overvektig jente på byn. Vi bestemte oss for å leke litt og det var ganske umulig. Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. Hun var ikke kjempe "feit", men hun klarte ikke å holde bena fra hverandre. Hun var bare  i skikkelig dårlig form. Det var merkelig.

Anonymkode: 4f606...4be

AnonymBruker
Skrevet

Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. 

Kan jo være at det skorter litt på lengden din også da...

Anonymkode: 76070...171

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Jeg var så overvektig på et tidspunkt at jeg fikk den ikke opp. Jeg gikk ned noen kg og det ble bedre. Jeg møtte en veldig hyggelig, men ganske overvektig jente på byn. Vi bestemte oss for å leke litt og det var ganske umulig. Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. Hun var ikke kjempe "feit", men hun klarte ikke å holde bena fra hverandre. Hun var bare  i skikkelig dårlig form. Det var merkelig.

Men prøvde dere ikke andre stillinger? Det er jo mange stillinger der hun kan ha bena samlet. 

Anonymkode: 94eee...05b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med ei på 240 kg. Klart det ikke er slik at alle stillinger er like praktiske, men det går da veldig fint likevel. 

Anonymkode: a7f5f...2b8

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen også var stor kan jeg forstå det, men en slank mann som ikke er helt klønete burde ikke ha noe problem med å ha sex med en kjempetjukk kvinne.

Anonymkode: 160bb...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Doggy er din venn. 

Anonymkode: 1ed45...e79

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har man god fantasi er det meste mulig, uansett størrelse. Er nylig kommet i forhold, ingen av oss er tynne, lagt en del på oss i korona tiden. Og det fine er at vi begge er klar over det, vi finner ut av det. Selv med noen kilo for mye og dårlig kondisjon. 

Du klarer det du vil 💖 Lykke til. 

Anonymkode: b1313...6ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt større selv, har ikke hatt noen problemer med det ift sex. Kanskje bare begynne med uttøying og aktivitet om det er formen som gjør at det blir litt vanskelig?

AnonymBruker
Skrevet

Store damer er det best å gå inn bakdøra på. Ingen problem

Anonymkode: c0bef...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig kvinne og synes sex fungerer best bakfra. Det er mulig med misjonær og, men det er mer vanskelig. Særlig hvis mannen også har endel mage. Ikke så godt å sitte oppå heller, føler meg litt for tung. Driver og går ned da, men inntil videre er bakfra det som fungerer best. (Og da mener jeg ikke analsex, men vaginal sex bakfra).

Anonymkode: d2ce2...c95

• Nyttig 1
Skrevet

Størrelse på både utstyr og mannen spiller vel inn her. Men det meste er mulig å løse. Puter under baken, sidelengs, bakfra.. 
Har aldri hatt problemet med at det overhode ikke var mulig å gjennomføre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva med å slanke deg ?

Anonymkode: bf9a7...2c5

Seriøst? Tror du det er så enkelt? Jeg har slitt med overvekt i mange år. Prøvd alt. 

Anonymkode: 770f7...655

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Store damer er det best å gå inn bakdøra på. Ingen problem

Anonymkode: c0bef...ce2

Da lar jeg heller være å ha sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tjukk. Sex er kun vanskelig hvis han er veldig tjukk. Stor mage. Hvis han er slank eller bare lubben er det ingen problem

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Seriøst? Tror du det er så enkelt? Jeg har slitt med overvekt i mange år. Prøvd alt. 

Har du prøvd ozempic ? 
funker for meg 

Anonymkode: a1d72...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...