AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå. Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv? Det kan jo ikke være umulig å ha sex selv om man er feit. Anonymkode: f462e...2bb
Hensatt Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå. Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv? Det kan jo ikke være umulig å ha sex selv om man er feit. Anonymkode: f462e...2bb Er selv ganske overvektig men har ikke problemer med noen stillinger. Må jo prøve seg frem til det som fungerer. Viktigste er å holde seg i så god form man kan så man holder ut i mer enn 5 minutter. Endret 5. mai 2022 av Blizz1 ... 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå. Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv? Det kan jo ikke være umulig å ha sex selv om man er feit. Anonymkode: f462e...2bb Hvilke utfordringer tenker du på? Anonymkode: 76dc4...d27 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #4 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært singel altfor lenge og dealet med mitt, og har såvidt hatt sex de siste 5 årene. Har lagt på meg masse i mellomtiden. Fikk med meg en fyr hjem forrige helg og det var definitivt utfordringer rundt akten og merker at alt er vanskeligere nå. Hva har dere andre gjort for å forbedre dere? Tips til strekkeøvelser? Stillinger osv? Det kan jo ikke være umulig å ha sex selv om man er feit. Anonymkode: f462e...2bb Hva med å slanke deg ? Anonymkode: bf9a7...2c5 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #5 Skrevet 6. mai 2022 Jeg har vært helt oppe i fedmekategorien men har aldri hatt problemer med å gjennomføre sex, verken mtp stillinger eller utholdenhet. Hvis du har problemer med sex på grunn av størrelsen er du ikke tykk, da er du pr definisjon sykelig overvektig. Da er det andre ting du burde bekymre deg mer for enn sex. Hvordan fungerer du ellers i hverdagen? Anonymkode: e7bdb...08e 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #6 Skrevet 6. mai 2022 Mann her. Jeg var så overvektig på et tidspunkt at jeg fikk den ikke opp. Jeg gikk ned noen kg og det ble bedre. Jeg møtte en veldig hyggelig, men ganske overvektig jente på byn. Vi bestemte oss for å leke litt og det var ganske umulig. Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. Hun var ikke kjempe "feit", men hun klarte ikke å holde bena fra hverandre. Hun var bare i skikkelig dårlig form. Det var merkelig. Anonymkode: 4f606...4be
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. Anonymkode: 4f606...4be Kan jo være at det skorter litt på lengden din også da... Anonymkode: 76070...171 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mann her. Jeg var så overvektig på et tidspunkt at jeg fikk den ikke opp. Jeg gikk ned noen kg og det ble bedre. Jeg møtte en veldig hyggelig, men ganske overvektig jente på byn. Vi bestemte oss for å leke litt og det var ganske umulig. Hun klarte ikke å spre bena nok til at jeg kom inn. Hun var ikke kjempe "feit", men hun klarte ikke å holde bena fra hverandre. Hun var bare i skikkelig dårlig form. Det var merkelig. Anonymkode: 4f606...4be Men prøvde dere ikke andre stillinger? Det er jo mange stillinger der hun kan ha bena samlet. Anonymkode: 94eee...05b 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 Har hatt sex med ei på 240 kg. Klart det ikke er slik at alle stillinger er like praktiske, men det går da veldig fint likevel. Anonymkode: a7f5f...2b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Hvis mannen også var stor kan jeg forstå det, men en slank mann som ikke er helt klønete burde ikke ha noe problem med å ha sex med en kjempetjukk kvinne. Anonymkode: 160bb...58c 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Doggy er din venn. Anonymkode: 1ed45...e79 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 Har man god fantasi er det meste mulig, uansett størrelse. Er nylig kommet i forhold, ingen av oss er tynne, lagt en del på oss i korona tiden. Og det fine er at vi begge er klar over det, vi finner ut av det. Selv med noen kilo for mye og dårlig kondisjon. Du klarer det du vil 💖 Lykke til. Anonymkode: b1313...6ed 1
wandagirl Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er litt større selv, har ikke hatt noen problemer med det ift sex. Kanskje bare begynne med uttøying og aktivitet om det er formen som gjør at det blir litt vanskelig?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 Store damer er det best å gå inn bakdøra på. Ingen problem Anonymkode: c0bef...ce2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er overvektig kvinne og synes sex fungerer best bakfra. Det er mulig med misjonær og, men det er mer vanskelig. Særlig hvis mannen også har endel mage. Ikke så godt å sitte oppå heller, føler meg litt for tung. Driver og går ned da, men inntil videre er bakfra det som fungerer best. (Og da mener jeg ikke analsex, men vaginal sex bakfra). Anonymkode: d2ce2...c95 1
Blåjojo Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 Størrelse på både utstyr og mannen spiller vel inn her. Men det meste er mulig å løse. Puter under baken, sidelengs, bakfra.. Har aldri hatt problemet med at det overhode ikke var mulig å gjennomføre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva med å slanke deg ? Anonymkode: bf9a7...2c5 Seriøst? Tror du det er så enkelt? Jeg har slitt med overvekt i mange år. Prøvd alt. Anonymkode: 770f7...655
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Store damer er det best å gå inn bakdøra på. Ingen problem Anonymkode: c0bef...ce2 Da lar jeg heller være å ha sex. Anonymkode: 770f7...655 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 Jeg er tjukk. Sex er kun vanskelig hvis han er veldig tjukk. Stor mage. Hvis han er slank eller bare lubben er det ingen problem Anonymkode: 770f7...655 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #20 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Seriøst? Tror du det er så enkelt? Jeg har slitt med overvekt i mange år. Prøvd alt. Anonymkode: 770f7...655 Har du prøvd ozempic ? funker for meg Anonymkode: a1d72...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå